9:09

کریسمس از جمله تعطیلاتی است که نگاه کردن فیلم‌های ترسناک در آن می‌تواند جذاب باشد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از گیم رنت، فیلم‌های ترسناکی که هنگام تعطیلات از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند و یا در سینما‌ها اکران می‌شوند، همیشه اوقات خوبی را برای خانواده به ارمغان می‌آورند. در حالی که، هالووین یکی از همین مناسبت‌هاست، کریسمس هم زمانی است که فیلم‌های ترسناک زیادی می‌توانند شما را سرگرم کنند.
برخی از فیلم‌ها مانند «کریسمس سیاه» (Black Christmas) می‌توانند کلاسیک باشند، اما برخی دیگر مانند «جک فراست» (Jack Frost) شاید حتی ارزش نگاه کردن هم نداشته باشند.
اما یکی از آن فیلم‌های ترسناکی که می‌تواند کریسمس شما را مهیج کند و زمان خوبی را در کنار خانواده خود بگذرانید، فیلم «بهتره مراقب باشی» (Better Watch Out) است. داستان فیلم حول و حوش فصل کریسمس می‌گذرد و یک پرستار بچه به نام اشلی را دنبال می‌کند که قرار است برای همیشه شهر را ترک کند. لوک پسر ۱۲ ساله‌ای است که اشلی همیشه از او نگهداری می‌کند بنابراین شب باید به طور معمول بگذرد.
متأسفانه اشلی و لوک و همچنین دوست احمقش گرت متوجه چیز‌های عجیب و وحشتناکی می‌شوند که ممکن است نشان دهد آن‌ها در خطر هستند.
نکته بارز داستان «بهتره مراقب باشی» تغییر فاز داستان است. اساساً، کل شروع فیلم دارد خودش را به چیزی تبدیل می‌کند که نیست. با این حال، این تنظیمات به قدری خوب نوشته شده و طبیعی به نظر می‌رسد که بیننده معمولی که در کوری قرار می‌گیرد احتمالاً تغییری را که در راه است، نخواهد دید. پس از فاش شدن همه چیز، که طولی نمی‌کشد، سرنخ‌های کوچکی که در ابتدا ارائه می‌شود، معنا پیدا می‌کنند و لحن فیلم کاملاً متفاوت است.
آنچه در این تغییر فاز مشخص است، یک شرور مخفی است. پس از اینکه اشلی متوجه می‌شود که لوک به همراه دوستش گرت برای ترساندن اشلی به خانه حمله کرده‌اند، به شدت عصبانی می‌شود. با این حال، در همین لحظه است که مشخص می‌شود این لوک است که نقش منفی این فیلم است و اشلی سعی می‌کند از او فرار کند.
وقتی این چرخش اتفاق می‌افتد، پیش‌بینی ادامه داستان سخت می‌شود. اتفاقات زیادی می‌افتد و چرخش‌های زیادی هم در فیلم پیش می‌آید. با این حال، داستان بالا و پایین‌های زیادی هم دارد و هیجان آن باعث می‌شود که مخاطب آن را دنبال کند.
نقطه قوت دیگری که می‌توان برای فیلم «بهتره مراقب باشی» در نظر گرفت بازیگران فوق‌العاده آن است. اولیویا دی‌یونگ، لوی میلر و اد آکسنبولد ترکیبی در این فیلم به وجود آورده‌اند که می‌توان از آن به عنوان مثلث قوی فیلم یاد کرد.
وقتی صحبت از فیلم‌های کریسمس و تعطیلات می‌شود، مردم معمولاً فیلم‌های مورد علاقه خود را دارند. با این حال، اگر تماشاگران در تمام عمر خود هر سال فیلم‌های مشابهی را تماشا کرده باشند، ممکن است کمی خسته کننده شود. وقتی آن زمان فرا می‌رسد، نشانه آن است که همه چیز را تکان دهید و به دنبال گوهر‌های پنهان بگردید. «بهتره مراقب باشی» مطمئناً با این توصیف مطابقت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *