20:35

سومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها؛ تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.
به گزارش روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، سومین همایش ملی ایران شناسی استان‌ها ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ توسط بنیاد ایران شناسی در شهر تهران برگزار خواهد شد.
تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.
باستان‌شناسی و تاریخ استان‌ همدان، جغرافیای تاریخی، وجوه تسمیه، تاریخ استان (قبل از اسلام، بعد از اسلام، دوران معاصر)، بناها، آثار و اشیای باستانی و تاریخی استان، جغرافیای استان‌ همدان، جغرافیای روستایی و عشایری استان، بازار و بازارچه‌های استان، فرهنگ استان‌ همدان، گویش، ‌ادبیات و ادبیات عامه در استان، صنایع و هنرهای دستی استان، مفاخر و مشاهیر استان، ورزش، بازی‌های بومی و محلی و سرگرمی‌های خاص در استان و… از محورهای این همایش است.
گفتنی است، دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها تاریخ، فرهنگ و هنر کرمانشاه دی ماه سال گذشته توسط بنیاد ایران شناسی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *