10:11

نمایشگاه گروهی نقاشی «منظر نظر» با ۳۰ اثر شاخص از استادان نقاشی، جمعه ۲۶ آذر در فرهنگ‌سرای ارسباران افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، هنر به روش خاص خود برترین چیزها را به گونه‌ای محسوس می‌پروراند و بدین وسیله والاترین پدیده‌ها را به مشابهت نمودارهای طبیعت، به حواس و دریافت حسی نزدیک می‌کند. طبیعت را اغلب، نخستین الگوی هنر می‌پندارند و هنر را تقلید و محاکات طبیعت.
با همین نگاه نمایشگاه گروهی نقاشی «منظر نظر» که ۳۰ اثر فاخر از استادانی چون محمود سمندریان، منوچهر نیازی، غلامحسین سهرابی، رضا هدایت، پرویز حبیب‌پور، نیوشا نیوژپور، ابراهیم اکبری‌گرز، مهدی محبعلی، احمد مقدسی، سعید امکانی، فرزانه محجوبی، الیاس ستاری، رضا رازقندی، علی گلباز، شاهین آروین، علی‌اکبر مهربانی، آرزو صفایی، هوشنگ هاتفی، منصور خیرخواه، علی شهبازی، منصوره باقری و شادی داوری را به نمایش می‌گذارد، جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه هنر فرهنگ‌سرای ارسباران افتتاح می‌شود.
آثار نقاشی معاصر که تجلی‌بخش احساس از طبیعت بوده، همواره مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است که این روند در تقابل با آثار دیگر به شناختی عمیق‌تر در عالم هنر سوق پیدا می‌کند. در آثار این هنرمندان نیز واقعیتی جاری است که جهان ملموس را به چالش می‌کشد و در فراسوی برداشت‌های حسی قرار دارد.
این نمایشگاه از ۲۶ آذر تا ۳ دی، همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و ایام تعطیل ۱۶ تا ۱۹ ادامه دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه هنر فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *