15:35

نمایشگاه گروهی نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی «سفیر» همزمان با ماه محرم 1443 و با حضور 17 هنرمند بنام در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی با عنوان «سفیر» با حضور مجموعه ایی از آثار هنرمندان بنام از روز چهارشنبه سوم شهریور ماه 1400 مصادف با شانزدهم ماه محرم 1443 به نمایش در می آید.
آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه تلاش هنرمندان بنام را به تماشا می گذارد. گویی نگاه و جستجوی هر یک از هنرمندان سعی بر آن دارد که دنیای نگاه ما را با واقعیت عناصر آشنا کند. عناصری که از دل واقعیت رها گشته و بر این آثار نقش بسته است.
در این نمایشگاه 22 اثر از 17 هنرمند بنام چون: محمد احصايي، ايرج اسكندري، نصراله افجه اي، ناصر اويسي، احمد آريا منش، عباس بلوكي فر، صادق تبريزي، محمدعلي ترقي جاه، جليل رسولي، حسن روح الامين، هادي روشن ضمير، علي شيرازي، عین الدین صادق زاده، محمد فاسونكي، مهدي فلاح، يداله كابلي و احمد محمد پور به نمایش گذاشته می شود.
علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه «سفیر» روز چهارشنبه 3 شهریورماه از ساعت 18 الي 21 و از 4 شهریور تا 2 مهرماه هر روز از ساعت 11 الي 20 به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پردیس سینمایی ملت ، طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *