10:32

نمایشگاه عکس‌های مهشید کاریزی با موضوع معماری شامل ۸۱ اثر به انتخاب امید پورآذر برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسرای نیاوران، پنجشنبه ۶ مرداد ماه در گالري شماره ۱ فرهنگسراي نياوران، گروه سان نمایشگاه عکس های مهشید کاریزی را با موضوع معماری برگزار می کند، در این نمایشگاه ۸۱ اثر به انتخاب امید پورآذر به معرض نمایش در خواهد آمد.
مهشید کاریزی متولد سال ۱۳۶۱ در کرج است. وی تحصیلات خود را در رشته عکاسی در جهاد دانشگاهی به اتمام رساند و از سال ۱۳۹۴ به صورت متمرکز عکاسی معماری می‌کند.
در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است: مطالعه عمیق فرهنگ و جهان زیسته‌ی مندرج در سازه‌های معماری هر دوران، نیازمند مواجهات دیداری و همه جانبه‌ای از فضا و چشم اندازهای مختلف هر سازه است از اینجاست که گفت‌وگوی عکاسی و معماری هویدا می شود و آن مساله‌ی موقعیت و منظر است. عکاسی معماری نوعی امکانِ آغاز گفت‌وگوست، می تواند بیش از یک سند تصویری پدیدار آید و در موقعیتی، فضا را چون روزنه ای برای تخیل بگشاید.
گفتنی است گشایش این نمایشگاه ۶ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ بوده و همچنین این نمایشگاه تا ۸ مرداد ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای ۶و۸ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *