16:47

ویژه برنامه «دورهمی کتاب» همراه با معرفی و بررسی کتاب «سیری در کودکی» نوشته آلن دوباتن در کتابخانه اندیشه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، فرهنگسرای اندیشه برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برقراری تعامل دوسویه بین علاقه‌مندان به کتاب و قلم ویژه برنامه «دورهمی کتاب» را به صورت هفتگی در کتابخانه اندیشه برگزار می‌کند.
جدیدترین کتاب‌های بازار نشر در حوزه‌های مختلف اعم از داستان کوتاه، رمان، روانشناسی، آموزشی و … با حضور علاقه‌مندان به حوزه نشر مورد بررسی قرار گرفته و درباره آنها بحث و بررسی صورت می‌گیرد.
جدیدترین نشست هفتگی «دورهمی کتاب» با مشارکت گروه آموزشی بردار مسجد جامع محمدیه روز پنج‌شنبه 15 دی‌ماه برگزار شده و در آن کتاب «سیری در کودکی» نوشته آلن دوباتن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. حسین فراهانی این کتاب را ترجمه کرده و توسط نشر رخداد کویر منتشر شده است.
کتاب «سیری در کودکی» کندوکاوی در آسیب‌های دوران کودکی داشته و نمود آن در دوران بزرگسالی را از منظر روانشناسی مورد نقد و بررسی قرار داده است. در بخشی از این کتاب آمده است: «ویژگی‌های شخصیتی هر فرد تا حد زیادی تاثیرگرفته از اتفاقاتی است که پیش از دوران بلوغ برای او رخ داده است؛ از نوع نگاهش به عشق و روابط عاطفی گرفته تا عملکرد وی در محیط کاری.
در این جلسه از دورهمی کتاب پس از خوانش بخش‌هایی از آن، مهم‌ترین مباحث مطرح شده در کتاب مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش، ویژه برنامه دورهمی کتاب و بررسی کتاب «سیری در کودکی» روز پنجشنبه 15 دی ماه در کتابخانه فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *