محمدهادی کریمی خبر داد؛

10:48

محمدهادی کریمی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما از انتشار ۴ فیلمنامه و یک رمان خود در سال آینده خبرداد.
این کارگردان و فیلمنامه نویس سینما در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه جدیدی را آماده تولید برای سینما در دست ندارد، گفت: مدتی است نگارش کتاب داستانی بلند جدید خود با نام «چوبدست» را به پایان رسانده‌ام و قرار است این کتاب به زودی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.
وی همچنین خبر داد: در نظر دارم تا ۲ فیلمنامه «برف رو شیروانی داغ» و «ساکن طبقه وسط» را که هر دو نسخه سینمایی‌شان در گذشته تولید شده را منتشر کنم. همچنین برای انتشار ۲ فیلمنامه ساخته نشده از جمله «لذت نیمه شهریور» و «چاه بیژن» اقدام کرده‌ام.
کریمی در پایان گفت: ۴ فیلمنامه مورد نظر و کتاب «چوبدست» را بهار سال آینده منتشر کنم. همچنین مجموعه اشعارم در چاپ چهارم منتشر می‌شود.
«برف روی شیروانی داغ» فیلم درباره فردی مشهور است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند. تنها راه رسیدن به آرامش قبلی رمزگشایی از این موضوع است.
پیش از این کریمی کتابی از اشعار خود که در فیلم‌های مختلف آمده بود با نام «برف روی شیروانی داغ» منتشر کرده بود.
محمدهادی کریمی در سال ۱۳۹۸ فیلم سینمایی «پسرکشی» را تولید و برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشت. وی همچنین فیلمنامه‌هایی چون «دختران انتظار» به کارگردانی رحمان رضایی، «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» به کارگردانی سیروس الوند، «مارال» به کارگردانی مهدی صباغ زاده، «ساغر» به کارگردانی سیروس الوند را به نگارش درآورده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *