9:34

کارگردان نمایش «برسد به دست سیندرلا» درباره شکل‌گیری این مونولوگ نمایشی توضیحاتی ارائه داد.
آرمین صیاد کارگردان نمایش «برسد به دست سیندرلا» که در عمارت روبرو به صحنه رفت، درباره چگونگی شکل‌گیری این نمایش به مهر گفت: ایده اولیه این مونولوگ در سال ۹۸ برای شرکت در جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر شکل گرفت که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشنواره فراهم نشد و یک سال بعد با قبولی در جشنواره مونولوگ افرا با اسم «تسه‌تسه» امکان روی صحنه رفتنش فراهم شد.
وی ادامه داد: این نمایش روایت قاتلی زنجیره‌ای است که مقتولان خود را همچون شخصیت‌های انیمیشنی مشهور می‌بیند. بعد از جشنواره افرا بر اساس ایده اولیه‌ای که داشتیم، صالح علوی‌زاده متن «برسد به دست سیندرلا» را نوشت که از وی و سپاس رضایی بازیگر نمایش برای اعتماد و همراهی شان، سپاسگزارم.
وی با اشاره از استقبال خوب مخاطبان از این اثر نمایشی عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و بیماری کرونا و همینطور تعطیلی دانشگاه‌ها انتظار چنین استقبالی را از نمایش نداشتم. استقبال از کار باعث شد ما به فکر تمدید اثر در آینده نزدیک باشیم و اگر شرایط به خوبی پیش برود بعد از برگزاری جشنواره تئاتر فجر مجدداً نمایش را در عمارت روبرو به صحنه خواهیم برد.
صیاد که سابقه بازیگری و دستیار کارگردانی و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره موناکوی فرانسه را در کارنامه‌اش دارد درباره اولین تجربه کارگردانی‌اش توضیح داد: من دانشجوی دانشگاه هنر هستم و طبیعتاً جدا از بازیگری و دستیار کارگردانی، تجربه کارهای کلاسی و دانشگاهی در مقام کارگردان را داشتم اما بابت تجربه‌ای که در اولین اجرای عمومی حرفه‌ای از سر گذراندم احساس رضایت دارم و قطعاً در ادامه راه سعی می‌کنم روند رو به رشدی داشته باشم اما در رابطه با نتیجه کار اولویت نظر با مخاطبان و منتقدان است.
وی در پایان درباره پروژه‌های آتی خود گفت: این روزها روی فیلم کوتاهی که قرار است به زودی پیش تولیدش را آغاز کنم، متمرکز هستم. بعد از پایان تصویربرداری برنامه‌هایی برای پخش جهانی این فیلم داریم که امیدوارم به ثمر بنشیند.
نمایش «برسد به دست سیندرلا» به کارگردانی آرمین صیاد و نویسندگی صالح علوی زاده با بازی سپاس رضایی از ۱ تا ۱۰ دی ماه در عمارت روبرو روی صحنه رفت و قرار است مجدداً اجرای خود را در همین مکان از سر بگیرد.
در این اثر نمایشی نیلوفر نقیب‌ساداتی به عنوان طراح نور، نارین ابهرودی به‌عنوان طراح صحنه، امیر پیرصالحی، نیلوفر سامانی، صبا اردوانی، پارسا موسویان به عنوان گروه کارگردانی و صحنه و رومینا داوری به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *