13:35

رادیو سلامت در قالب برنامه «تصویر خیال» که روزهای جمعه ساعت ۱۹:۱۰ پخش می‌شود به تحلیل روانشناسی فیلم‌های اکران شده در سال‌های اخیر می‌پردازد.
به گزارش رسیده، مرتضی میلانی، تهیه‌کننده برنامه «تصویر خیال» در این باره می‌گوید: فیلم‌ها اغلب بازنمایی زندگی روزمره هستند که با فراز و فرودهاشان به تصویر کشیده می‌شوند تا خیال‌مان را به بازی گیرند و در پس هر سناریو که به فیلم تبدیل می‌شود لایه‌های پنهانی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بیننده با آن همسو و هم داستان
شخصیت‌ها می‌شود. رمزگشایی از بخشی از این لایه‌ها و ترسیم تصویر واقعی برای بینندگان مستلزم تحلیل و بررسی ابعاد های فیلم‌هاست.
وی ادامه می‌دهد: به همین دلیل در قالب برنامه «تصویر خیال» به بازخوانی و تحلیل روانشناختی فیلم‌های سینمایی می‌پردازیم و روز جمعه (۲۴ دی ماه) فیلم «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی و نویسندگی علی حمیدنژاد و علی شورورزی و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان خواهیم پرداخت. در قالب بررسی فیلم «عطر داغ» به بررسی مسائل و مشکلات دوران جوانی می‌پردازیم و دکتر کبری مالمیر روانشناس کارشناس برنامه است. همچنین سعید اسلام‌زاده کارشناس مجری برنامه را به عهده دارد.
به گفته مرتضی میلانی، در برنامه رادیویی تصویر خیال لایه‌های پنهان شخصیت‌ها و ماجراها از دو منظر روانشناسی و اسطوره شناسی توسط کارشناسان برنامه تحلیل و بررسی می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *