11:23

بانی‌فیلم: مدیر اسبق دوباره معاون نظارت و ارزشیابی شد؛ این عنوان شاید تمام امیدواری‌ها برای ایجاد تغییر در چارچوب مدیریت سازمان سینمایی را از بین می‌برد، امیدواری‌هایی که شرایط خاص و امتناع‌ها نگذاشت کورسوهای امید برای سینمای ایران روشن نگه داشته شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی محمد خزاعی، حبیب ایل بیگی را به سمت معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی منصوب کرد!
نکته عجیب و پرسش‌برانگیز این حکم را می‌توان در این نکته دانست؛ فردی که حکم گرفته، در خلال سال‌های ۱۳۹۳تا ۱۳۹۶ همین مسئولیت را داشت و پشت میز همین منصب نشسته بود و پس از بروز نارضایتی‌های فراوان اهالی سینما، توسط رییس سازمان سینمایی وقت، از این مدیریت کنار گذاشته شد.
مشخص نیست فردی که عملکردش در سال‌های پیش، گواهی بر ناموفق بودنش است با چه استدلال و منطقی باز هم برای آن اداره کل حکم می‌گیرد و در آن منصب قرار می‌گیرد؟!
در بررسی اجمالی از شرایط فعلی مدیریت جندماهه رییس سازمان سینمایی، به نظر می‌آید تنها مورد و دلیلی که می‌توان برای این انتصاب در نظر گرفت، «دست بسته» خزاعی برای انتصاب مسئول مهم‌ترین زیرمجموعه سازمان سینمایی باشد، موضوعی که شاید با اعمال مدیریت‌های زیرمجموعه‌اش، از همین حالا می‌توان آینده نامشخصی را در پیش روی پنجمین رییس سازمان سینمایی قرار پیش‌بینی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *