16:50

وب سایت IMDb نام سحر قریشی را به فهرست بازیگران فیلم «۳۶۵ روز» اضافه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدتی پیش بود که شایعه بازی لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «آخرین سیاره» جدیدترین اثر ترنس مالیک منتشر شده بود و با دیده شدن نام او در فهرستی که در بانک اطلاعات فیلم IMDb ثبت شده بود، این شایعه بازتاب بیشتری در رسانه‌ها پیدا کرد.

پس از لیلا حاتمی نام محمدرضا شریفی‌نیا هم در فهرست بازیگران این فیلم قرار گرفت، اما این موضوع در هیچ یک از سایت‌های رسمی تایید نشده بود و بعد از مدتی مشخص شد این اتفاق با شیطنت کاربران ایرانی صورت گرفته است.

سحر قریشی دیگر بازیگری است که گرفتار این شیطنت‌ها شده و نام او در فهرست بازیگران دنباله فیلم «۳۶۵ روز» آورده شده است؛ فیلمی محصول کشور لهستان که امتیاز پایینی را هم دریافت کرده و با انتقاد‌های جدی روبرو شده است. بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)، در حالی نام سحر قریشی بازیگر ایرانی را در قسمت دوم فیلم «۳۶۵ روز» منتشر کرده که این خبر در هیچ یک از سایت‌های رسمی تائید نشده است.

////////////

از سوی دیگر، مجله آنلاین و معتبر «ددلاین هالیوود» هم لیستی از بازیگران این فیلم منتشر کرده، اما نامی از سحر قریشی در آن دیده نمی‌شود.////////////

اینطور که پیداست، بانک اطلاعات فیلم «IMDb» قابل ویرایش است و اطلاعات فیلم‌ها می‌تواند توسط کاربران دچار تغییر شود. به همین دلیل صرفا دیدن نام فردی در فهرست بازیگران یک پروژه نمی‌تواند دلیلی قطعی برای نقش آفرینی او در فیلم باشد.

در زمان ساخت فیلم سینمایی «همه میدانند» به کارگردانی اصغر فرهادی هم خبری مشابه در مورد حضور یک بازیگر ترکیه‌ای در این پروژه منتشر شد که منبع آن هم اطلاعات وبسایت «IMDb» بود. این خبر هم خیلی زود  تکذیب شد.

 

عکس از آرشیو بانی‌فیلم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *