12:32

بانی‌فیلم: روز گذشته شماری از بازیگران سریال نیمه‌تمام «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده، بیانیه‌ای را در صفحات مجازی منتشر کردند که در آن گفته بودند که نقشی در توقف پخش سریال پرخرج «جیران» به کارگردانی حسن فتحی ندارند.
در واقع این بیانیه که باید آن را نوعی اعلام برائت این یازده بازیگر «آهوی من مارال» از بیانیه‌ای دانست که پیش‌تر از سوی سازندگان سریال «آهوی من…» زیر عنوان «عوامل» سریال منتشر شده بود، هیچ جامعیتی ندارد!
در اطلاعیه‌ای که در روزهای گذشته و با عنوان عوامل «آهوی من مارال» منتشر شد، هیچ اشاره‌ای به نام بازیگران نشده بود؛ آیا باید بیانیه یازده بازیگر این سریال را حاصل برخی هماهنگی‌ها توسط دست‌اندرکاران سریال توقیف شده «جیران» دانست و یا آن را ناشی از برخی فشارهای روانی توقف سریال حسن فتحی و اسماعیل عفیفه ارزیابی کرد؟
این بیانیه را برخی از بازیگران اصلی سریال «آهوی من مارال» در قالب پُست‌های موقت در فضای مجازی و در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کرده‌اند.
در بیانیه یازده بازیگر سریال «آهوی من مارال» آمده است:
«در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال «آهوی من مارال»، درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» اعلام می‌کنیم ـ بنا به دلایلی ـ مدت‌هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچکدام از بیانیه‌های منتشرشده به نام “عوامل” این سریال نیستیم.
حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیررضا دلاوری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم ، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی.
با توجه به انتشار این بیانیه، باید در روزهای آینده در انتظار توضیح دست‌اندرکاران سریال «آهوی من مارال» باشیم تا استفاده از واژه «عوامل» در بیانیه نخست خود را تشریح کنند.
لازم به توضیح است که با دستور قضایی از پخش سریال «جیران» تا جلب رضایت سازندگان سریال «آهوی من مارال» جلوگیری شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *