10:06

یک فیلم کمدی با بازی رابرت دنیرو و سباستین مانیسکالکو در نقش یک پدر و پسر از آخرین روز ماه می راهی سینماها شده است.
به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «درباره پدرم» فیلمی کمدی با الهام از داستان زندگی خود مانیسکالکو درباره ارزش‌های خانواده است.
پیش از این دنیرو در نقش پدربزرگی در چالش با نوه‌اش در پاییز ۲۰۲۰ دیده شده بود.
«درباره پدرم» را لورا ترروسو کارگردانی کرده و فیلم برمبنای فیلمنامه‌ای از سباستین مانیسکالکو و آستن ارل ساخته شده است. مانیسکالکو پیشتر در «کتاب سبز» هم بازی کرده و در «ایرلندی» هم‌بازی دنیرو بود.
دیگر بازیگران این فیلم کیم کاترال، لزلی بیب، آن درس هولم و دیوید راشه هستند.
داستان فیلم درباره سباستین و پدر مهاجر ایتالیایی سنتی آرایشگر اوست. او سالوو را از برنامه‌اش برای خواستگاری از نامزد آمریکایی‌اش مطلع می‌کند. نامزد او اصرار دارد که یک آخر هفته را با این پدر و پسر در کنار خانواده بسیار ثروتمندش بگذراند. باوجود تضاد بین دو فرهنگ و تصور اولیه از اینکه هیچ چیز مشترکی بین دو خانواده نیست، آنها در نهایت تا پایان تعطیلات آخر هفته تابستان تبدیل به یک خانواده واحد و متحد می‌شوند.
مایکل اوسالیوان، منتقد واشنگتن پست، فیلم را در قالب «داستانی شیرین و بیشتر بامزه در مورد اهمیت افرادی که با آن‌ها مرتبط هستیم، با برخی از لحظه‌های چالشی اما نه الزاماً خنده‌دار» توصیف کرد. اوسالیوان اما در نقد این فیلم نوشت به جای یک تضاد فرهنگی واقعی، اوضاع برمبنای «مسایل احمقانه» پیش می‌رود.
اودی هندرسون از بوستون گلاب تنها یک و نیم ستاره به فیلم داد و آن را یکی از بیشمار بازسازی‌های غیرخنده‌دار از «ملاقات با والدین» خواند. منتقد آستین کرونیکل اما آن را در رده یکی از آن فیلم‌های استودیویی طبقه‌بندی کرد که به بهترین وجه با شرایط فنی یک فیلم مطابقت دارند.
منتقد استریمر اما مهربان‌تر بود و آن را فیلمی با احساس خوب خواند که به اندازه کافی مورد استقبال قرار می‌گیرد، خنده‌های حسابی دارد و تماشاگران را با دلی شاد از سالن بیرون می‌فرستد.
مانیسکالکو درباره فیلم گفت: می‌خواستم تجربه یک مهاجر را روی پرده بیاورم. پدرم در ۱۵ سالگی به اینجا آمد و زبان نمی‌دانست. او تجارت، تشکیل خانواده و ساختن خانه را از هیچ شروع کرد و ادامه داد. … می‌خواستم در فیلم نشان دهم رابطه پدر و پسر و پویایی بین آنها بسیار مهم است. فکر می‌کنم کار بسیار خوبی از نظر طنز درآمده و احساسات مردم را هم جلب کردیم.
این فیلم که با بودجه ۲۹ میلیون دلاری ساخته شده در چند روز اولیه اکرانش ۷ میلیون دلار فروش کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *