11:04

بازیگر فیلم‌های اکشن بار دیگر در نقش لوک هابز در فیلمی مستقل از دنیای «سریع و خشمگین» ظاهر می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دواین جانسون با یک فیلم مستقل جدید به دنیای «سریع و خشمگین» باز می‌گردد و بار دیگر نقش خود را به عنوان لوک هابز تکرار می‌کند.
یونیورسال پیکچرز ساخت این پروژه را دیروز پنجشنبه اعلام کرد. کریس مورگان که از همکاران قدیمی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» است فیلمنامه این فیلم هنوز بدون عنوان را نوشته است. درباره جزییات داستان چیزی گفته نشده اما افراد آشنا گفتند فیلم جدید بین وقایع فیلم تازه اکران شده «سریع ایکس» و فیلم قسمت بعدی آنکه سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود، خواهد بود.
جانسون که گفته بود به فیلم‌های «سریع و خشمگین» برنمی‌گردد به شکل غیرمنتتظره‌ای در فیلم دهم که هنوز در حال اکران است، در نقش هابز، مامور سرویس امنیتی دیپلماتیک، در صحنه‌ای از فیلم بازی کرد.
جانسون فیلم جدید را همراه دنی گارسیا و هیرام گارسیا و نیز کمپانی تولید فیلم وین دیزل و سامانتا وینسنت تولید می‌کند.
مورگان فیلم‌نامه‌نویس «سریع و خشمگین: هابز و شاو» و «سرنوشت خشمگین» هم بود. او همچنین فیلمنامه و تهیه‌کنندگی اجرایی پنجمین، ششمین و هفتمین فیلم این مجموعه را برعهده داشت.
پیش از این اسپین اف «هابز و شاو» در دنیای «سریع و خشمگین» با تمرکز بر دو شخصیت جانسون و جیسون استاتهام ساخته شده بود، ولی فیلم جدید ربطی به آن نخواهد داشت.
«سریع ایکس» به کارگردانی لوییس لتریه در ماه می با افتتاحیه ۳۲۰ میلیون دلاری در جهان اکران شد و دومین افتتاحیه بزرگ جهانی سال ۲۰۲۳ را به نام خود کرد.
دواین جانسون بازگشت هابز را با ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد با این شرح اعلام کرد: واکنش‌های شما در سراسر جهان به بازگشت هابز در «سریع ایکس» ما را متحیر کرد. فیلم بعدی از دنیای «سریع و خشمگین» که قانون‌گذار افسانه‌ای را در آن خواهید دید، فیلمی درباره هابز خواهد بود که به عنوان فصلی تازه و جدید برای «سریع ایکس: بخش ۲» عمل می‌کند.
جانسون افزود: تابستان پیش وین دیزل و من تمام گذشته را پشت سر گذاشتیم. ما با برادری و عزم راسخ ادامه می‌دهیم و همیشه مراقب این مجموعه، شخصیت‌ها و طرفدارانی هستیم که دوستشان داریم. من حرفه‌ام را بر اساس این استراتژی که «اول مخاطب» بنا کرده‌ام و این همیشه ستاره شمالی راهنمای من خواهد بود.
جانسون در پروژه بعدی‌اش برای فیلم زنده «موآنا» برای دیزنی بازی خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *