8:45

بانی‌فیلم: دیگر در هالیوود یک فرمول رایج شده؛ اینکه دنباله سازی فیلم‌ها تا جایی که فروش خوبی داشته باشد ادامه خواهد داشت!
با همین فرمول چهارمین اسپایدرمن با بازی تام هالند و زندایا در حال ساخت است.
تهیه کننده فیلم تایید کرد که چهارمین فیلم مرد عنکبوتی در دست ساخت است و تام هالند و زندایا در حال بازگشت به دنیای مارول هستند!
پیش از این یک منبع آگاه به سایت پیپل (PEOPLE) گفته بود که هالند و زندایا زمان ساخت و فیلمبرداری «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» شروع به دیدن یکدیگر کردند.
ایمی پاسکال تهیه کننده فیلم در گفت‌وگو با ورایتی، اعلام کرد که چهارمین فیلم مرد عنکبوتی با زوج هالند و زندایا در دست ساخت است، اما به دلیل اعتصاب نویسنده، تولید این فیلم متوقف شده.
پاسکال توضیح داد: «آیا قرار است فیلم دیگری بسازیم؟ البته؛ داریم همین کار را می‌کنیم، با هم شروع می‌کنیم.»
«مرد عنکبوتی: بدون راه به خانه» آخرین فیلم این فرنچایز بود که در سال 2021 اکران شد. در این فیلم، طرفداران تام هالند ۲۷ساله را دیدند که در نقش پیتر پارکر و زندایا ۲۶ساله به عنوان ام جی به دنیایی بازگشتند که هویت ابرقهرمانی او را فهمید. پیتر با آرزوی بازگشت به حالت قبل از اینکه همه بدانند مرد عنکبوتی است، از دکتر استرنج کمک می‌گیرد تا مسیر تاریخ را تغییر دهد.با اینکه اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم چهارم مرد عنکبوتی وجود ندارد، اما شنیده شده که این فیلم نشان دهنده بازگشت بازیگران به جایی است که ظاهراً برای اولین بار یکدیگر را می‌بینند.
یک منبع قبلاً به PEOPLE گفته بود: « در دنیای واقع هالند و زندایا در حالی که مشغول فیلمبرداری مرد عنکبوتی بودند یکدیگر را می‌دیدند. این دو بازیگر بسیار مراقب بوده‌اند که ملاقات‌یشان را دور از چشم عموم نگه دارند.»
این زوج اخیراً در اوایل ماه می در حال بازی پلی آف مسابقات بسکتبال NBA میان دو تیم لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت واریرز در مرکز چیس در سانفرانسیسکو با هم دیده شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *