‎برادران «فرار از زندان» دومینیک پرسل و ونتورث میلر دوباره با هم متحد می‌شوند.
‎به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دومینیک پرسل و ونتورث میلر که در نقش ۲ برادر در سریال «فرار از زندان» نقش آفرینی کرده بودند، در درامی با تمرکز بر نجات گروگان ها با عنوان «بازگرداندن» متحد می شوند.
‎این سریال که در یونیورسال تلویزیون در حال ساخت است، با حضور اسکات روزنبام به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی شکل می گیرد.
‎گفته شده این سریال با الهام از زندگی یک افسر اطلاعاتی مخفی واقعی که هنوز هم در این زمینه فعالیت می کند، یک تیم بسیار ماهر عوامل عملیاتی را دنبال می کند که در سراسر جهان به دنبال آزاد کردن برخی گروگان ها هستند و در عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین مکان‌های روی کره زمین این کار را انجام می دهند.
‎پورسل و میلر که در نقش ۲ برادر به نام لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد در ۴ فصل سریال «فرار از زندان» از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ بازی کردند. فصل ۵ آن هم سال ۲۰۱۷ از شبکه فاکس پخش شد. این ۲ همچنین در سریال های «اسطوره های فردا» و «فلش» در کنار هم ظاهر شدند.
‎به جز «فرار از زندان» و «فلش»، پرسل بازیگر عناوینی چون «بلید: ترینیتی»، «نخبگان قاتل»، «آسمان سرخ خونی» و «سگ‌های کاهی» بود.
‎میلر هم در سریال هایی چون « نظم و قانون»، «لافت» و «خانم وزیر» ظاهر شده است. او همچنین فیلمنامه نویس است و فیلمنامه «استوکر» به کارگردانی پارک چان ووک را نوشته است.
‎روزنبام بیشتر به خاطر کارش به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در «شیلد» شناخته می‌شود که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ به مدت هفت فصل در FX پخش شد. از دیگر آثار او می‌توان به «چاک» از NBC، «مرتبط با باند» از فاکس، «V» از ABC اشاره کرد. او همچنین درام دزدان دریایی «سندوکان» را در ایتالیا در دست ساخت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *