15:07

حسین مسافرآستانه و فرهاد قائمیان به عنوان هیأت اعزامی از اداره کل هنرهای نمایشی در پروژه «نخل سرخ» حضور یافته و پس از بازدید از چند نمایش با کارگردانان این آثار به گپ و گفت پرداختند.
به گزارش رسیده، حسین مسافرآستانه در توصیف این بازدید و دیدار با کارگردانان شهرهای کم برخوردار گفت: «نخل سرخ» عنوان پروژه‌ای است که با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران در استان‌ها برگزار شد و برخی آثار نمایشی توسط تعدادی از کارگردانان تئاتر استان‌های کم برخوردار روی صحنه رفت. این پروژه به نوعی استعدادیابی و حمایت از افراد نوظهور عرصه تئاتر است و هیأت اعزامی اداره کل هنرهای نمایشی روی مراحل مختلف تولید آثار نظارت کامل و جامعی داشتند.
وی افزود: در این مراسم برای اینکه آثار از کیفیت بهتری برخوردار باشند با کارگردانان گپ و گفت‌های مختلف و سازنده‌ای داشتیم. البته که این نظرات بیشتر نگاه آموزشی دارد و به رشد و اعتلای افراد علاقه‌مند کمکی شایانی می‌کند.
هیأت اعزامی اداره کل هنرهای نمایشی متشکل از حجت‌السلام بهداروند، مشاور مدیر کل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر، سعید اسدی مدیر پروژه «نخل سرخ»، فرهاد قائمیان بازیگر نام‌آشنا و وحید لک مدیر اجرایی این پروژه بود.
قرار است سفرهای هیأت اعزامی اداره کل هنرهای نمایشی در شهرها و استان‌های مختلف ادامه داشته باشد.
حسین مسافرآستانه و فرهاد قائمیان در حال حاضر به عنوان دو عضو هیأت مدیره در موسسه فرهنگی – هنری مشرق زمین مشغول فعالیت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *