10:57

کارگردان «شب طلایی» گفت: بازخورد‌های فیلم «شب طلایی» فریبنده است، چون کسانی که از فیلم خوششان آمده، ممکن است با من تعارف داشته باشند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یوسف حاتمی‌کیا، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس در برنامه «سینماچی» رادیو جوان درباره فیلم تازه اکران شده «شب طلایی» و بازخورد‌ها به این فیلم گفت: واقعیت این است که بازخورد‌ها برای من فریبنده است. در ذهنم این است که لزوماً کسانی که مستقیم به من پیام دادند و از فیلم خوششان آمده، ممکن است تعارفاتی با من داشته باشند. از طرفی هم، در فلان محفل که نظر‌های افراد برای من مهم است، می‌شنوم که به این فیلم رویکرد مثبت داشته‌اند.
کارگردان فیلم «شب طلایی» در پاسخ به این سوال که خیلی از فیلم‌ها در اکران جشنواره فجر با بی‌مهری مواجه هستند، ولی در اکران مردمی شرایط فیلم فرق می‌کند، افزود: خیلی صادقانه نظرات مردم با نظرات داوران هم‌سو بود. این شانس را داشتم که در زمان جشنواره از زاویه دوستان که نگاهشان تخصصی است و جزو مخاطبان جدی سینما هستند، مورد لطف قرار بگیرم. البته نمی‌خواهم بگویم نقدی نبود. نقد بود و آن‌ها را قلباً گوش کردم.
فیلم «شب طلایی» اثری از یوسف حاتمی‌کیا است که در شهریور ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌ها آمده و برای اولین‌بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد. از بازیگران و عوامل شب طلایی می‌توان به مریم سعادت، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، حسن معجونی و … اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *