11:20

«ایستگاه یک صفر دو» برنامه‌ای از رادیو سلامت است که به معرفی برنامه‌های مختلف رادیو سلامت در گروه‌های خانواده، سلامت اجتماعی، بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، پخش و تولید و تغذیه می‌پردازد.
به گزارش رسیده، فاطمه بی‌تقصیر، نویسنده و تهیه‌کننده در این باره گفت: برنامه شامل آیتم‌های مختلف است. آیتم رادیو چی شامل مصاحبه امین ضیایی با تهیه‌کننده‌های رادیو سلامت است که طرح جدید ارائه دادند و این برنامه‌ها قرار است به تازگی روی آنتن رادیو سلامت برود و اطلاع‌رسانی به مخاطب که یک برنامه جدید در راه است. چون رادیو سلامت در ساختمان شهدای رادیو در طبقه سوم مستقر شده، شیوا اسدی گزارشگر برنامه به سراغ همکاران و برنامه‌سازان واحد و گروه‌های مختلف می‌رود و از آنها درباره نوع فعالیت‌هایشان می‌پرسد. از جمله دفتر مدیریت، گروه‌های برنامه‌ساز: خانواده، بهداشت و روان، بهداشت و تندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اصلاحات و برنامه‌ریزی، مالی، تولید، به پخش، نظارت، ویراستاری… این بخش در قالب آیتم طبقه سوم پخش می‌شود.
وی ادامه داد: آیتم صندوقچه هر از گاهی به سراغ همکاران قدیمی می‌رود. گفت‌وگوی امین ضیایی گوینده برنامه با عوامل قدیمی رادیو سلامت برنامه‌سازان و همکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می‌کردند و الان یا به شبکه‌های دیگر رفته یا بازنشست شدند، پخش می‌شود.
آیتم پشت صحنه شامل مصاحبه شیوا اسدی با عوامل برنامه‌ساز هنگام ضبط برنامه در تولید و هنگام پخش در استودیو برنامه‌های زنده هست‌. آیتم عمو پستچی با اجرای منصور اسکندری که پیامک‌ها و تلفن‌های مخاطبان را پیگیری و پاسخ می‌گوید و به انتقادها و پیشنهادهای مخاطبان از طریق شماره پیامک سی هزار صد و دو پاسخ می‌دهد. آیتم ای پی جی هم شامل جدول پخش برنامه‌هایی را که موضوعاتشان در اتاق فکر تصویب و نهایی شده با اجرای فرناز بیات معرفی می‌کند.
وی بیان کرد: در آیتم حیاط خلوت، هر از گاهی به سراغ هنرمندان می‌رویم‌ مصاحبه امین ضیایی است با هنرمندان و فرهیختگانی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند، سفیران سلامت و کسانی که مروج رادیو سلامت هستند. آیتم «به وقت سلامت» با اجرای دو نوجوان سارینا عمادی و بهار زهدی مطلب‌پور به آرشیو زمانی می‌پردازد. آیتم صفحه سلامت با اجرای یک نوجوان با نام یاسمین حسن دولابی به فعالیت‌ها و تلاش رادیو سلامت در فضای مجازی می‌پردازد.
این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت۱۹:۳۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود و تکرار آن جمعه ساعت۱۳ روی آنتن می‌رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *