11:23

فیلم «مرد نقره‌ای» ساخته محمدحسین لطفی، پس از سه سال انتظار، چهارشنبه ۲۲ دی اکران عمومی می‌شود.
به گزارش ایرنا، فیلم مرد نقره‌ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی، نویسندگی پیمان عباسی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری است که این هفته با گذشت سه سال از تولید سرانجام در تهران و شهرستان‌ها رنگ پرده نقره‌ای را به خود می‌بیند.
داستان مرد نقره‌ای درباره نخبگانی است که از بین نوجوانان ایرانی انتخاب شده‌اند و با عزم و اراده خود و در جریان داستانی جذاب ناجی کشورهای دیگر بوده و پرچم کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند.
نام ابتدایی این اثر گویای موضوع آن نیز بود، سبز، سفید، قرمز که بعد به مرد نقره‌ای تغییر نام داد، زیرا به گفته خودِ لطیفی فیلمش شعاری نبود و دلش می‌خواست نامش نیز تداعی کننده شعار دادن نباشد.
مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، ایرج نوذری، امیرکیان عبدی، پارسیا شکوری فر، ایمان امیری، نادر سلیمانی، بهنوش بختیاری، حامد هایدی، امیر اسماعیل زاده، شهرام اشرفی، مرتضی وطن خواه، مهدی ساجدی، کورش پوراسماعیل، امیر سامان سعادت نژاد، علی اکرامی، حسین زمانی، آلینا آل، شیدا ترزی اوغلو، ادیپ توت آل، مصطفی یاباش، زینب کالع و عارف گونگور از بازیگران این فیلم هستند.
در آستانه اکران عمومی فیلم مرد نقره‌ای، شامگاه جمعه (۱۷ دی) در مراسمی با حضور عوامل و بازیگران این فیلم از نماهنگ آن با صدای محمد اصفهانی و آهنگسازی بابک زرین و پوستر آن که توسط محمد تقی‌پور طراحی شده است، رونمایی شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *