17:05

«همه چیز خوب پیش رفت» به کارگردانی فرانسوا اوزون فرانسوی که بر اساس رمانی به همین نام اثر امانوئل برنهایم ساخته شده، ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) در سینماهای نیویورک و لس آنجلس اکران می‌شود.
به گزارش ایرنا، گروه رسانه‌ای کوهن، تریلر این فیلم درام را پیش از اکران آن در سینماها منتشر کرد.
همه چیز خوب پیش رفت، ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) در سینماهای نیویورک و پس از آن در ۲۱ آوریل (اول اردیبهشت) در سینماهای لس آنجلس اکران می‌شود.
این فیلم پس از نمایش در نیویورک و لس آنجلس اکران گسترده‌ای خواهد داشت.
امانوئل برنهایم پیشتر در فیلم‌نامه‌های اوزون برای زیر شن، استخر و ریکی همکاری داشت.
همه چیز خوب تمام شد داستان زندگی‌نامه‌ای مجموعه‌داری به نام امانوئل برنهایم(آندره دوسلیه) است که پس از یک سکته مغزی که موجب ناتوانی او می‌شود از دخترش امانوئل ( با بازی سوفی مارسئو) می‌خواهد که به او کمک کند تا به زندگی خود پایان دهد.
در خلاصه داستان آمده است: وقتی آندره ۸۵ ساله سکته می‌کند، امانوئل با عجله به بالین پدرش می‌رود. او که بیمار و نیمه فلج روی تخت بیمارستان است، از امانوئل می خواهد که به او کمک کند تا به زندگی اش پایان دهد.
در همه چیز خوب پیش رفت، شارلوت رمپلینگ که پیشتر در زیر شن اوزون هم نقش‌آفرینی کرده بود، در نقش همسر جدا شده آندره به همراهی هانا شیگولا (بازیگر پیتر فون کانت) ظاهر می‌شود.
این فیلم توسط اریک و نیکلاس آلتمایر در سینما ماندارین تهیه شده است.
از آثار اوزون می‌توان به جرم من، تابستان ۸۵، به لطف خدا، عاشق دوگانه، فرانتس، دوست دختر جدید، جوان و زیبا، در خانه بوتیج، پناهگاه، ریکی، ۸ زن، عشاق جنایتکار و وقت رفتن اشاره کرد.
سینمای کواد نیویورک تا زمان اکران همه چیز خوب پیش رفت، میزبان یک نمایش گذشته‌نگری از فیلم‌های فرانسوا اوزون خواهد بود.
این آیین با عنوان قصیده ای از اوزون از ۱۰ تا ۱۳ آوریل (۲۱ تا ۲۴ فروردین) برگزار و در آن ۶ اثر اوزون اعم از هشت زن و استخر ، دوست دختر جدید و عاشق دوگانه اکران می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *