13:00

جورج کلونی فیلم جدیدش «پسران در قایق» را آخر سال ۲۰۲۳ راهی سینماها می‌کند.
به گزارش مهر به نقل از ددلاین، «پسران در قایق» فیلم جدیدی که جورج کلونی برای مترو گلدوین مایر کارگردانی کرده ‌دوشنبه ۲۵ دسامبر اکران می‌شود.
گفته شده استودیو قصد دارد فیلم را زمانی اکران کند که بیشترین خانواده‌ها به سینما می‌روند.
این فیلم بر مبنای کتاب غیر داستانی پرفروش دانیل جیمز براون درباره تیم قایقرانی دانشگاه واشینگتن در سال ۱۹۳۶ ساخته شده که برای کسب مدال طلا در المپیک تابستانی در برلین تلاش کردند. این فیلم که برمبنای یک ماجرای واقعی ساخته شده از آن جهت الهام بخش است که گروهی از افراد ضعیف را در اوج رکود بزرگ آمریکا نشان می‌دهد که با رقبای قدری از سراسر جهان روبه رو می‌شوند.
جوئل ادگرتون، کریس دیامانتوپولوس، کالوم ترنر، جک مولرن، سام استرایک، لوک اسلاتری، توماس المز، تام واری، بروس هربلین-ارل، ویل کوبان، جیمز ولک، هدلی رابینسون و کورتنی هنگلر از جمله بازیگران فیلم هستند.
مارک ال اسمیت نویسنده فیلمنامه فیلم با اقتباس از کتاب براون است و کلونی با گرانت هسلوف و دونا جیگلیوتی تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد.
کلونی وهسلوف از تهیه‌کنندگان اجرایی یک سریال جاسوسی با عنوان «دپارتمان» هم هستند که با اقتباس از یک سریال فرانسوی با عنوان «دفتر افسانه‌ها» ساخته می‌شود. قرار است تولید این سریال اواخر امسال شروع شود.
برخلاف کریسمس گذشته که «آواتار: راه آب» فیلم اصلی فصل تعطیلات آخر سال بود، امسال فیلم‌های زیادی در روزهای تعطیلات اکران می‌شود. ۲۰ دسامبر «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» از برادران وارنر/دی‌سی راهی سینماها می‌شود و جمعه ۲۲ دسامبر دنباله فیلم «شکارچیان ارواح» سونی و «مهاجرت» یونیورسال روی پرده می‌رود. روز کریسمس هم موزیکال برادران وارنر با عنوان «رنگ بنفش» به نمایش درمی‌آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *