14:54

پیوستن سه فیلم « گشت ارشاد ۳»، «آپاچی» و «حکم تجدید نظر» به چرخه اکران از امروز، ترکیب فیلم‌های روی پرده سینماها را تغییر داد.
به گزارش ایرنا، از امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه سه فیلم جدید گشت ارشاد ۳، آپاچی و حکم تجدید نظر به چرخه اکران اضافه می‌شوند تا بار دیگر امیدها به بازگشتن رونق به گیشه با این سه فیلم که ۲ تای آن کمدی و طنز است، بیشتر شود.

گشت ارشاد ۳؛ سعید سهیلی

در این فیلم و در غیاب حمید فرخ‌نژاد به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی دو قسمت قبل، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم سینمایی گشت ارشاد در سال ۹۱ و گشت ارشاد ۲ در سال ۹۵ ساخته شدند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حسن و عطا پس از سال‌ها به ایران برمی گردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی‌کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می کند رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می شوند و زمین دار بزرگ تصمیم می گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می دهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند…

آپاچی؛ آرش معیریان

آپاچی تازه‌ترین ساخته آرش معیریان است که پیش از این فیلم‌هایی چون زن‌ها فرشته‌اند ۲، خالتور، دم سرخ‌ها، لامبورگینی که همه از نمونه های سینمای تجاری است را کارگردانی کرده است.
در آپاچی رضا شفیعی جم، سحر قریشی، گیتی معینی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همیشه باید برای تاخت و تاز آپاچی ها چاره اندیشی کرد. مگر آنکه …

حکم تجدیدنظر؛ محمدامین کریم‌پور

حکم تجدید نظر نخستین تجربه کارگردانی محمدامین کریم‌پور است که سال گذشته از رقابت در جشنواره فیلم فجر بازماند.
در خلاصه داستان این فیلم آمد است: آرش به اتهام قتل نامزدش لیدا در زندان بسر می‌برد و در انتظار دادگاه است. او برای مادرش فرشته قسم می‌خورد که بی گناه است، فرشته به کمک وکیل آرش و یکی از دوستانش بهروز ساجدی، بدنبال جمع آوری مدارک و شواهدی برای اثبات بیگناهی پسرش است.
ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی و آرش عدل پرور در حکم تجدید نظر ایفای نقش کرده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *