13:03

اکبر زنجان‌پور این روزها بیشتر در خانه است و گاهی هم برای فیزیوتراپی از منزل بیرون می‌رود.
این هنرمند با سابقه که مدت‌هاست اثری روی صحنه نبرده و در رادیو نیز فعالیت چندانی نداشته، درباره حال و احوال خود به ایسنا می‌گوید: فعلا در حال فیزیوتراپی کمرم هستم. در جوانی همزمان با اجرای نمایش از ارتفاع زیادی زمین خوردم و مهره کمرم شکست. مدتی بعد که دردش آرام گرفت، دیگر توجهی نکردم و مدام و بدون ملاحظه از این تئاتر به آن تئاتر رفتم و کار کردم و کار کردم تا اینکه ناگهان پارسال یقه‌ام را گرفت. البته خوشبختانه فیزیوتراپی خوب جواب داده است و خیلی تغییر کرده‌ام.
او با لحنی طنزآمیز ادامه می‌دهد: به هر حال روزگار است دیگر. باید دست به عصا شویم ولی من اهلش نیستم!
از او می‌پرسیم دوست ندارید دوباره نمایشی روی صحنه بیاورید، که پاسخ می‌دهد: دوست که دارم ولی دیگران هم باید دوست داشته باشند ولی خارج از شوخی، باید شرایط هم فراهم باشد.
اکبر زنجان‌پور که دوستدار نمایشنامه‌های چخوف است و آثار متعددی از این نویسنده روسی را به صحنه آورده، سال ۹۵ نمایشنامه «باغ آلبالو» چخوف را در تالار وحدت اجرا کرد.
او سال گذشته در سالروز تولدش که بهمن ماه در خانه تئاتر برگزار شد، از مسئولان تئاتر به دلیل خوب نبودن حال تئاتر شهر گله کرد و با کنایه عنوان کرد موش‌ها امکان اجرای مناسب را گرفته‌اند.
در سال ۹۸ هم فیلم مستندی به نام «مثل هیچکس نبود» به کارگردانی فرزاد فره‌وشی از زندگی اکبر زنجان‌پور ساخته شد که در سال ۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *