اگه صدا و سیما نبود، در پایین برره باید بز می‌چراندی

11:07

رییس دفتر شعر و سرود صدا و سیما در صفحه توییترش نسبت به درخواست مهران مدیری واکنش نشان داد و از رقم دریافتی او خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیرضا قزوه، ریاست شعر و سرود صدا و سیما نوشت: آخرین دریافتی آقای برره یک روز قبل نطق تاریخی اش، ۳۰ میلیارد تومان از صدا و سیما بوده؛ بعضی ها از روی شکم سیری چه نطق هایی می کنند.
مهران مدیری کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون چند روز قبل در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در کشورمان با انتشار ویدئویی در صفحه خود در فضای مجازی اعلام کرد که به عنوان سازنده، کارگردان و مجری برنامه «دورهمی» حاضر نیست حتی یک فریم از تصویر او از هیچ شبکه‌ای پخش شود.
این اظهارنظر آقای مدیری در حالیکه ضبط بیش از دو سوم از فصل جدید برنامه «دورهمی» به پایان رسیده و این برنامه اکنون آماده پخش از شبکه نسیم است.
ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه دورهمی هم اعلام کرد که مالکیت اینگونه برنامه‌ها متعلق به سازمان صدا و سیماست و روال قرارداد با سازمان هم به این صورت است که سازمان وجه تولید برنامه را پرداخت و تهیه کننده آن را تولید می‌کند، سپس برنامه تحویل سازمان می‌شود؛ در نهایت تصمیم گیرنده درباره پخش یا عدم پخش برنامه، سازمان صدا و سیماست.
در خبری دیگر و به گزارش مهر، علیرضا قزوه نوشت: اگه صدا و سیما نبود تو الان در برره پایین باید نخود می خوردی و بز می چراندی!
علیرضا قزوه نویسنده و شاعر که ریاست دفتر شعر، موسیقی و سرود صدا و سیما را برعهده دارد، در صفحه توییترش نوشت: طرف آنقدر از همین صدا و سیما خورده که افعی شده حالا درآمده که من با صدا و سیما همکاری نمی‌کنم. تو گوشت و پوست و استخوانت از صدا و سیماست. اگه صدا و سیما نبود تو الان در برره پایین باید نخود می خوردی و بز می چراندی!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *