11:31

آلن دلون پس از مدت‌ها مقابل دوربین تلویزیون ظاهر شد و در مصاحبه خود به انتقاد از رئیس جمهور فرانسه پرداخت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از New in، شبکه «TV5 Monde» فرانسه در یکم ژوئیه، مصاحبه‌ای اختصاصی و فیلمبرداری شده با آلن دلون را پخش خواهد کرد. در طول این مصاحبه که بیش از یک ساعت و توسط سیریل ویگوئر به عنوان مجری برنامه انجام شده، آلن دلون ۸۵ ساله با اعتماد به نفس درباره موارد مختلفی به خصوص سیاست، صحبت کرده و به انتقاد پرداخته است.
۲۳ ژوئن، بخش خبری «Point» بخشی از گفتگو با این چهره منحصر به فرد را منتشر کرد. آلن دلون در این مصاحبه بدون حاشیه رفتن به امانوئل مکرون و کمبود تجربه او در زمینه سیاست حمله کرد.
آلن دلون در این مصاحبه گفت: از کی تا حالا رئیس جمهور چهل ساله داشته‌ایم؟ ریاست جمهوری یک کشور در چهل سالگی دشوار است! او با اشاره به سیلی که امانوئل مکرون چند هفته پیش در سفرش به دروم خورد، ادامه داد: آیا با ژنرال دوگل هم چنین رفتاری داشتیم؟ این موضوع بخوبی نشان می‌دهد که مکرون در شأن این جایگاه نیست.
دلون البته در ادامه صحبت هایش به تمجید از آنگلا مرکل پرداخت و گفت: من احترام بسیار زیادی برای مرکل قائل هستم. زنی به موفقیت او که بیست سال است کشور آلمان را اداره می‌کند، بسیار خارق‌العاده است!
دو سال گذشته برای خانواده دلون دوران سخت بود. در ژوئن ۲۰۱۹ آلن دلون دچار سکته مغزی شد. در بیمارستانی در پاریس تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای گذراندن دوران نقاهت به کلینیکی در سوئیس رفت؛ اما پس از دو سال مراقبت، او اکنون شرایط بهتری دارد.
او در این مصاحبه در مورد حرفه بازیگری اش هم صحبت کرد. آخرین فیلم بلندی که آلن دلون در آن نقش آفرینی کرده به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد، اما او هنوز قصد کناره گیری از بازیگری ندارد. او اعلام کرد که امیدوار است بتواند قبل از بازنشستگی رسمی، حداقل در یک فیلم شاخص دیگر بازی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *