13:18

در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشکری‌پور را در فهرست هیات داوران به عنوان تهیه‌کننده اضافه کرده است که وی سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم «چ» و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم «قارچ سمی» را در کارنامه دارد.
به گزارش سایت تابناک، در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشگری‌پور را در فهرست هیئت داوران به عنوان تهیه‌کننده اضافه کرده است که وی سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم «چ» و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم «قارچ سمی» را در کارنامه دارد.
لشکری‌پور که این روزها به مرد چند شغله سازمان سینمایی تبدیل شده است و همزمان در سمت‌هایی چون: مشاور سازمان سینمایی، عضو شورای پروانه ساخت، عضو شورای پروانه نمایش و داوری جشنواره فیلم فجر گمارده شده که بسیاری از تهیه کنندگان با سابقه سینمای ایران خانه نشین شده اند.
حال این سوال مطرح می شود که آیا در سینمای ایران قحط‌ الرجال رخ داده که سازمان سینمایی به یکباره سمت‌های مهمی را به پژمان لشکری‌پور با چنین کارنامه ای محول کرده و قرار است بر آثار سینماگرانی نظارت کند که همه زندگی و عمر خود را وقف سینما کرده اند؟!
روشن است در انتخاب داوران جشنواره فیلم فجر یک ساختار غیر رسمی در حال چینش انتصابات است و این امر ممکن است استقلال چنین جشنواره ای را بیش از پیش به خطر بیندازد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *