12:02

اولین تصاویر رسمی از فیلم ترسناک «رزیدنت ای ول: به راکون سیتی خوش آمدید/ Resident Evil: Welcome to Raccoon City» منتشر شد.
به گزارش میزان، اولین تصاویر رسمی فیلم ترسناک «رزیدنت ای ول» به کارگردانی یوهانس رابرتز که در آن شاهد حضور لیان کندی و کلیر ردفیلد هستیم منتشر شد. یوهانس رابرتز کارگردان بریتانیایی فیلم اعلام کرده این فیلم ارتباطی با فیلم‌های سینمایی قبلی با همین نام ندارد و بیشتر از بازی‌هایی به همین نام بهره برده شده است. رابی امل، تام هاپر، هانا جان کامن، نیتن دیل، کارا اسکودلاریو و اون جوگیا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه رسمی این فیلم آمده است: راکون سیتی که زمانی خانه شرکت دارویی آمبرلا بوده، حالا به شهری تبدیل شده که فاصله چندانی با نابودی ندارد. شرکت تخلیه شده و شیطانی عظیم زیر خاک‌هایش رشد می‌کند. وقتی این شیطان آزاد شود، مردم شهر برای همیشه تغییر می‌کنند. در چنین شرایطی گروه کوچکی از بازماندگان باید با همکاری یکدیگر رازی که در پشت پرده فعالیت‌های آمبرلا پنهان شده را کشف کرده و راهی برای زنده ماندن تا صبح بیابند.

اوایل قرن بیست و یک میلادی کپکام با همکاری اسکرین جمز، کنستانتین فیلمز و سونی پیکچرز اقتباس سینمایی «رزیدنت ای ول» را خلق کرد و روی پرده نقره‌ای فرستاد. موفقیت‌های این فیلم باعث شد در ادامه پنج اقتباس دیگر ساخته شده و به سینما‌ها بیایند. این فیلم‌ها میلا یوویچ را در نقش اصلی خود داشتند و عملکرد نسبتا خوبی را در باکس آفیس به ثبت رسانند. با این حال، طرفداران به هیچ وجه از کیفیت فیلم‌ها راضی نبودند. اقتباس‌های ابتدایی سعی داشتند مخاطبان را بترسانند، اما المان‌های ترسناک به مرور زمان جای خود را به المان‌های اکشن دادند. حالا با ساخت این سری جدید قرار است طرفداران قدیمی راضی شوند و فیلم به فروش بالایی هم برسد.
فیلم «رزیدنت ای ول: به راکون سیتی خوش آمدید» در تاریخ ۲۴ نوامبر برابر با ۳ آذرماه اکران خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *