12:19

«صمت» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشرشده در بازار موسیقی است که طی روزهای اخیر با هنرمندی علیرضا عقیقی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
به گزارش مهر، آلبوم «صَمت» به آهنگسازی و هنرمندی علیرضا عقیقی طی روزهای اخیر در ژانر موسیقی ایرانی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
علیرضا عقیقی آهنگساز و نوازنده تار و عود، مصباح قمصری میکس و مستر و طراحی سازهای کوبه‌ای، اشکان مرادی نوازنده کمانچه از جمله هنرمندانی هستند که در این آلبوم علیرضا حقیقی را همراهی می‌کنند.
«زمزمه»، «راز»، «احتضار»، «تپش کور»، «ساز و نوا»، «همنوایی»، «پرده دیگر»، «طرب‌انگیز» قطعاتی هستند که در این آلبوم موسیقی گنجانده شده‌اند.
علیرضا عقیقی از جمله هنرمندان فعال موسیقی ایرانی است که سال ۱۳۹۲ نوازنده برتر ششمین جشنواره موسیقی جوان شد. وی با هنرمندانی چون حسین خواجه امیری به‌عنوان نوازنده عود همکاری داشته است.
همکاری و اجرای کنسرت‌های متعدد با گروه قدح به خوانندگی علیرضا افتخاری در تهران، همکاری به عنوان نوازنده تار با گروه همنوازان حصار در کنسرت‌های «مهمانی کوچک»، «آنگاه نگاه گاه»، کنسرت آنلاین بی‌تابی ها به سرپرستی علی قمصری، آهنگسازی و انتشار قطعه‌های «خوابی در هیاهو»، «امواج بی امان»، «غروب دلتنگی»، «عشق بی پایان»، «رویا» «زبان اشک»، «دشت خواب» و همچنین آهنگسازی و انتشار چندین قطعه برای ارکستر سازهای ایرانی و ارکستر زهی و نوازندگی در آلبوم‌های مختلف محلی و سنتی از جمله «در وادی عشق» به خوانندگی سالار عقیلی از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی محسوب می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *