12:42

تهیه‌کننده جیمز باند می‌گوید انتخاب بازیگر بعدی زمان‌بر است.
به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، به محض اینکه دنیل کریگ در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد «زمانی برای مردن نیست» پنجمین و آخرین حضور وی در نقش جیمز باند خواهد بود، شایعه‌ها در مورد اینکه چه کسی جای وی را خواهد گرفت آغاز شد و هرگز هم متوقف نشد.
تام هاردی، هنری کویل، ادریس البا و حتی جیکوب الوردی ستاره سریال «سرخوشی» شبکه اچ‌بی‌او از جمله افرادی هستند که نام‌شان در ارتباط با این نقش محبوب مطرح می‌شود. از سوی دیگر، لشانا لینچ هم اخیراً نخستین زنی شد که در نقش ۰۰۷ ظاهر شد و در آخرین فیلم باند در قالب این شخصیت دیده شد.
اما باربارا براکولی تهیه‌کننده این مجموعه می‌گوید «مدتی زمان خواهد برد» تا نام جایگزین کریگ اعلام شود.
وی در شب افتتاحیه نمایش برادوی «مکبث» با نقش‌آفرینی دنیل کریگ گفت: این تصمیم بزرگی است. فقط تصمیم انتخاب بازیگر برای یک نقش نیست، درباره بازتفکر کامل درباره جهت‌مان در آینده است. الان فقط اینجا هستم تا از یکی از بزرگ‌ترین بازیگران سیاره یعنی دنیل کریگ حمایت کنم.
براکولی تهیه‌کننده هر پنج فیلم جیمز باند از «کازینو رویال» سال ۲۰۰۶ تا «زمانی برای مردن نیست» سال ۲۰۲۱ بوده است. وی همچنین تهیه‌کننده کریگ در حضور قبلی‌اش روی صحنه تئاتر یعنی نمایش «اوتللو» شکسپیر ساخته سم گولد در سال ۲۰۱۶ در نیویورک بود.
براکولی درباره کریگ گفت: وی گستره بازیگری فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند هر کاری انجام دهد. از بهترین بازیگران است و به نظرم مخاطبان از نمایش وی هیجان‌زده خواهند شد چون در عین حال بامزه و خنده‌دار و تمام چیزهایی است که آدم می‌خواهد ببیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *