خیلی خوش ‌آمدید!

15:54

بانی‌فیلم: ام نایت شیامالان به عنوان رییس هیات داوران فستیوال برلین انتخاب شد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از سایت رسمی برلیناله، ام نایت شیامالان فیلمساز شاخص هندی‌تبار آمریکایی به عنوان رییس هیات داوران فستیوال برلین برگزیده شد.
در بیانیه این فستیوال آمده است: بسیار هیجان‌زده هستیم که آقای ام نایت شیامالان را به عنوان رئیس هیات داوران در هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین معرفی کنیم!
در ادامه بیانیه برلیناله در مورد شیامالان گفته شده: ام نایت شیامالان فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده موفق مهاجر آمریکایی اصالتاً از جنوب آسیا طی سه دهه گذشته با فیلم‌های خود بینندگان را در سراسر جهان جذب کرده است.
فیلمهای شناخته شده او مانند “حس ششم” (1999) که شش نامزدی اسکار برایش به همراه داشت یا فیلم “شکاف” (2017). فیلم‌های شیامالان معمولاً بر تریلرهایی تمرکز دارند که به شکلی هنرمندانه با قواعد ژانرها بازی می کنند.
استفاده شیامالان از عناصر ماوراءالطبیعه اغلب با تأملات فلسفی وجود ما در تضاد یا ترکیب است.
این فیلمساز در باره داوری‌اش در فستیوال برلین گفت: “از من خواسته شده که بخشی از رویداد سینمایی برلیناله باشم. این برای من بسیار معنادار است و نشان دهنده این نکته که داوری در برلین برای هر فیلمسازی بالاترین تاثیر برا دارد. این که بتوانم در این فستیوال از بهترین استعدادهای جهان در قصه‌گویی حمایت و از آن تجلیل کنم، برایم هدیه‌ای است که با خوشحالی پذیرفتم.”
کارلو چاتریان، مدیر هنری برلیناله هم در این باره گفته: “خوشحال و مفتخرم که ام نایت شیامالان دعوت ما را برای حضور به عنوان رئیس هیات داوران پذیرفته است. آقای شیامالان؛ خیلی خوش‌آمدید!”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *