10:10

بانی‌فیلم: از پیش هم قابل پیش‌بینی بود که تیمی که هدایت خانه سینما و صنوف این تشکل را در دست دارند، تلاش مضاعفی را خواهند داشت که ترکیب همسو با خودشان را در صنف کارگردانان حفظ کنند!
شاید حضور تهمینه میلانی کارگردان صاحب‌نام، می‌توانست برخی معادلات میان‌صنفی کانون کارگردانان و نفرات بالادستی را بهم بزند که با نتیجه‌ای که به دست آمد، این موضوع هم «حل» شده است!
باید دید که با در دست داشتن تمام مناصف مدیریتی خانه سینما و صنوف مهم این تشکل سینمایی، آیا «در» روی همان پاشنه سابق می‌چرخد یا شاهد ایجاد تحولاتی به نفع اهالی سینما خواهیم بود؟
به هر حال دیروز هیات مدیره صنف کارگردانان در نخستین جلسه خود،‌ انتخابات داخلی خود را برگزار کرد و محسن امیریوسفی را رییس کانون کارگردانان کرد.
به گزارش رسیده، عصر دیروز سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ اولین جلسه هیات مدیره کانون کارگردانان سینمای ایران (انجمن صنفی کارفرمائی کارگردانان سینما) با حضور همه منتخبین در خانه سینما برگزار شد و هیات مدیره جدید انتخابات داخلی خود را انجام دادند که نتایج آن به شرح ذیل است:
محسن امیریوسفی رئیس
محمدرضا عرب نائب رئیس
فریدون جیرانی دبیر
وحید موسائیان خزانه دار
مازیار میری سخنگو
پیش از این در ۱۹ اردیبهشت مجمع عمومی کانون کارگردانان سینما با حضور تعداد قابل توجه ای از اعضا برگزار شد که با رای ۲۱۳ نفر، هیات مدیره جدید کانون انتخاب شدند:
فریدون جیرانی، تهمینه میلانی، محسن امیریوسفی، مازیار میری، محمدرضا عرب، وحید موسائیان، مهدی جعفری، آیدا پناهنده و دانش اقباشاوی.
علی البدل: سامان سالور، قدرت الله صلح میرزائی
بازرس: نادر مقدس
علی البدل: اصغر نعیمی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *