16:52

با وجود گزارش‌ها مبنی بر اخراج امبر هرد از فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده»، این بازیگر جنجالی از نقش ملکه آتلانتیس کنار گذاشته نشده است.
به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، سخنگوی هرد با انتشار یک بیانیه در این باره گفت: شایعه‌پراکنی‌ها همچون روز اول، به شکلی نادرست، سنگدلانه و دیوانه کننده ادامه دارد.
امبر هرد پیش‌تر در قسمت اول فیلم آکوامن (۲۰۱۸) و فیلم لیگ عدالت (۲۰۱۷) نقش شخصیت مِرا، ملکه آتلانتیس، را بازی کرده بود که نقش مقابل جیسون موموآ است.
شهرت این بازیگر ۳۶ ساله در ماه‌های اخبر تحت‌الشعاع دادگاه علنی اعاده حیثت جانی دپ از او قرار گرفته است. رای این دادگاه هرد را به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۳۵۰ هزار دلار غرامت جزایی به همسر سابقش موظف کرد.
در آستانه شروع این دادگاه جنجالی یک کارزار جمع آوری امضا در اینترنت به راه افتاد که حذف امبر هرد از فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده را مطالبه می‌کرد.
قبل از آغاز دادگاه، حدود یک میلیون و ۸۰۰ نفر این طومار را امضا کرده بودند اما با گذشت چند هفته هرچه افراد بیشتری درباره وجود چنین کارزاری مطلع شدند، شمار امضاها از مرز ۳ میلیون عدد نیز عبور کرد.
در متن این طومار آمده است: از آنجایی که ثابت شده امبر هرد دست به خشونت خانگی زده است، استودیوهای برادران وارنر و دی سی لازم است و باید هرد را از پروژه سینمایی آکوامن ۲ حذف کنند. آنها نباید رنج قربانیان هرد را نادیده گرفته و نباید یک سوءاستفاده‌چی را خوب جلوه دهند.
در ادامه این طومار می‌خوانیم: مردها نیز درست مثل زنان ممکن است قربانی خشونت خانگی شوند. این مساله باید به رسمیت شناخته شود و در جهت جلوگیری از تجلیل یک سوءاستفاده چی اثبات شده در صنعت سرگرمی اقدامی صورت گیرد. کار درست را انجام دهید. امبر هرد را از آکوامن ۲ حذف کنید.
پیتر سفرن، تهیه کننده آکوامن، سال گذشته با وجود کارزاری که به راه افتاده بود از حفظ امبر هرد در تیم بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده دفاع کرد. این تهیه کننده استدلال کرده بود که ماندن هرد به نفع فیلم است و او باید در این فیلم دوباره با جیسون موموا همبازی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *