9:24

بانی‌فیلم: با گذشت نزدیک به هجده ماه از زمان مرگ هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم سینمایی «زنگ‌زدگی»، الک بالدوین بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم به سر صحنه فیلمبرداری بازگشته است. بالدوین هنوز در تلاش است این پروژه سینمایی را به پایان برساند، پروژه‌ای که تقریباً همه افراد حاضر در آن ترجیح می‌دهند فراموشش کنند.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از نیویورک‌مگزین، اگر همه چیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رفت و اگر با شلیک گلوله‌ای از سلاح بالدوین، مدیر فیلمبرداری کشته نمی‌شد، حالا فیلم «زنگ زدگی» (رست) می‌توانست بی سر و صدا در فهرست فیلم‌های قابل پخش قرار بگیرد.
در طول این حادثه غم‌انگیز، بالدوین گفته بود که همسرش هیلاریا “کنترل زندگی‌اش را در دست گرفت” و او نمی‌توانست در مدت ۱۸ ماه گذشته، بدون حضور همسرش دوام بیاورد.
الک بالدوین، هیلاریا و فرزندان‌شان -هفت فرزند این زوج همگی زیر 10 سال سن دارند- حتی قبل از حادثه تیراندازی در سر صحنه «زنگ زدگی»، به همان اندازه که برای زندگی حرفه‌ای الک بالدوین اهمیت قائل بودند، برای زندگی خانگی‌شان هم توجه داشتند. ازدواج بالدوین‌ها پس از این فاجعه نقش اصلی را به خود اختصاص داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *