20:56

بانی‌فیلم: الک بالدوین برای اولین بار پس از حادثه دلخراش صحبت می کند و می گوید: “هیچ واژه‌ای برای بیان شوک و اندوه من در مورد حادثه غم‌انگیزی که جان هالینا هاچینز را گرفت، بیان کند؛ هالینا یک همسر، یک مادر و برای ما یک همکار بسیار تحسین شده است.”
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از سایت tmz_tv، بالدوین در ادامه گفته: “من برای رسیدگی به چگونگی وقوع این فاجعه به طور کامل با تحقیقات پلیس همکاری می کنم.”
بالدوین ادامه می دهد: “من با همسر او در ارتباط هستم و از او و خانواده‌اش حمایت می‌کنم. قلب من برای همسرش، پسرش و همه کسانی که هالینا را می‌شناختند و دوست داشتند، شکسته است.”
اداره کلانتری شهر سانتافه ایالت نیومکزیکو تأیید کرد که بالدوین شخصی‌ست که در هنگام حادثه ماشه سلاح را کشید. در این حادثه هالینا هاچینز مدیر فیلمبرداری ۴۲ ساله این فیلم سینمایی به دلیل شدت مصدومیت، جان خود را از دست داد. جوئل سوزا کارگردان فیلم هم در حال حاضر در بیمارستانی تحت درمان قرار دارد.
پلیس می‌گوید در حال حاضر هیچ اتهامی مطرح نشده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.


گفته می شود که الک در حال فیلمبرداری از این صحنه بود که فردی سلاح کمری را در اختیار او قرار داده. هنوز مشخص نیست که فردی که خشاب سلاح را پر کرده آیا به اشتباه گلوله‌هایی را داخل آن قرار داده است یا قبلا گلوله‌ای در لوله بوده که به جان کارگردان و مدیر فیلمبرداری «زنگار» آسیب رسانده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *