12:27

نمایشگاه «دلبر که جان فرسود از او» پنجشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۱ در گالری نقش‌خانه افتتاح شد و تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایشگاه «دلبر که جان فرسود از او» با همکاری خانه کاریکاتور اصفهان و مؤسسه سلامت روان طوبی، با محوریت موضوع “عشق و محبت” در گالری نقش‌خانه همزمان با هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) در گالری نقش خانه گشایش یافت.
این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی-تحلیلی با حضور دو نفر از استادان مربوطه و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان است. این نمایشگاه شامل ۳۷ اثر کاریکاتور، گرافیک، تصویرسازی و طنز از ۲۰ هنرمند بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است.
علی اسدی، جمال‌الدین اعتباریان، سمانه جانقربان، رویا جمی، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، الهام دزفولیان، رضا رحیمی، فریبا زمانی، ندا زمانی، سعید شعبانی، امیرمالک صالحی، نسیم صلاحی، هما عبدلی، ریحانه کریمیان، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، محمدجواد مولودی، مطهره ناسخیان و نگین نقیه هنرمندان این مجموعه هستند.
هنرمندان در طول برگزاری این کارگاه‌ها، علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری نیز می‌پردازند.
آئین گشایش این نمایشگاه، پنجشنبه _نهم تیرماه ۱۴۰۱_ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در گالری نقش‌خانه (خیابان آمادگاه، حوزه هنری) برگزارشد و این نمایشگاه تا پانزدهم تیرماه جهت بازدید عموم ادامه خواهد بود.
گفتنی است، نشست‌هایی با حضور هنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *