14:35

دو سالن سینمای جدید در مجتمع روتانو تهرانپارس تا پیش از دهه فجر افتتاح خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی با اعلام این خبر گفت: کمیسیون رسیدگی ماده ۸ آیین‌نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سالن‌های نمایش فیلم، متشکل از نمایندگان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و انجمن سینماداران، پس از بازدید از مجتمع تجاری، فرهنگی روتانو با مالکیت بخش خصوصی، واقع در منطقه تهرانپارس، با ایجاد دو سالن نمایش فیلم در این مجتمع موافقت کرد.
رئیس کمیسیون رسیدگی ماده ۸ افزود: منطقه شرق تهران از نظر سالن نمایش فیلم و صندلی سینما از جمله مناطق کم‌برخوردار است و با ایجاد این دو سالن، کمک بسیاری به افزایش سرانه فرهنگی صندلی نمایش در این منطقه خواهد شد.
وی عنوان کرد: دو سالن سینما با ظرفیت حدود ۲۳۰ صندلی، در طبقه ۲ مجتمع روتانو در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود عملیات ساختمانی آن به زودی آغاز و تا پیش از دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری رسد.
فرجی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمان سینمایی، پیش‌بینی می‌شود در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تعداد ۱۱۰ سالن سینما به بهره‌برداری کامل رسد و به چرخه اکران اضافه شود.
گفتنی است متقاضیان ایجاد سالن نمایش فیلم، پیش از هرگونه عملیات ساختمانی باید به درگاه ملی مجوزها به نشانی www.mojavvez.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت موافقت اصولی از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *