طلاخون

15:03

به گزارش  ایرنا، از صبح چهارشنبه، ۲ فیلم اجتماعی به روی پرده رفتند تا در فاصله محدود باقی‌مانده تا آغاز محرم، سینماها بی‌بهره از حضور فیلم‌های کمدی جدید باشند.

این گزاره درحالی مطرح است که زمان فعلی، یکی از بهترین زمان‌های موجود برای اکران فیلم کمدی جدید است اما متاسفانه عدم‌رغبت صاحبان کمدی‌های پرمخاطب سبب شده تا زمان طلایی تیرماه برای سینمای ایران، در رکودی نسبی به پیش رود.

افتتاحیه روز ششم با ۱۱۰ میلیون تومان رقم خورد. افتتاحیه‌ای که تلاش کرد تا با اکران مردمی و با حضور برخی بازیگران فیلم در پردیس کورش، پرشورتر هم شود اما درنهایت، تنها ۲۵۰۰ نفر به تماشای این فیلم نشستند تا ساخته حجت قاسم‌زاده‌اصل، با ۲۴۰ سانس در ۸۳ سالن، به فروش ۱۱۰ میلیون تومانی نائل آید.

اوضاع برای طلاخون نیز چندان مساعد نیست. چهارمین ساخته ابراهیم شیبانی که برخی بازیگرانش را برای اکران مردمی روز جمعه، به پردیس کورش فرستاد، گیشه خوبی را تجربه نکرد و طلاخون طی ۳ روز نخست اکران خود، ۳۲۰ سانس را در ۹۹ سالن تجربه کرد و با ۴۱۰۰ مخاطب، ۱۷۵ میلیون تومان فروخت.

بنابراین افتتاحیه دو فیلم روز ششم و طلاخون طی ۳ روز، ۶۶۰۰ مخاطب داشت و ۲۷۵ میلیون تومان را به گیشه سینمای ایران واریز کرد.

این مختصات طی ۳ روزی که این دو فیلم نمایش داشتند نشان می‌دهد که طلاخون در جدول فروش، ششمین فیلم پرفروش و روز ششم نیز هفتمین فیلم این جدول بوده است.

طی ۳ روز اخیر، کمدی انفرادی با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در رتبه نخست، علف‌زار با ۷۷۰ میلیون تومان در رتبه دوم و چند می‌گیری گریه کنی ۲ نیز با ۵۰۵ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینمای ایران قرار گرفتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *