13:15

آمار فروش و تماشاگران مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.
نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد ماه میزبان علاقه مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بوده با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان است، تاکنون در مجموع ۱۶ اجرا ( بااحتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) و میزبانی از ۲ هزار و ۴۴۲ تماشاگر به فروشی معادل ۱۶۵ میلیون ۶۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «اسب‌های انباری» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده که از روز اول خرداد در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۲۰ اجرا ، یک هزار و ۹۵۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۸۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی نیز که از اول خرداد در تالار سایه تئاتر شهر با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تا به امروز با مجموع ۲۰ اجرا و ۷۸۱ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) ۲۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت ۹۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع ۱۹ اجرا و یک هزار و ۳۲۵ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۵۴ میلیون و ۹۲۴هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی که از روز هشتم خرداد اجرای خود را در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته تاکنون با ۱۶ اجرا و ۴۳۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۷ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان دست یافته است.
نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی که از روز بیست و پنجم اردیبهشت در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۴۰ و ۵۰ هزار تومانی روی صحنه رفته بود سرانجام با مجموع ۳۴ اجرا و ۳ هزار و ۱۷۰ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و فروشی معادل ۶۹ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.
نمایش «بچه‌های تکِ استریت کارلو» به کارگردانی آشا محرابی که از ۲۵ اردیبهشت با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت تاکنون با مجموع ۲۷ اجرا پذیرای ۲ هزار و ۶۹۶ تماشاگر بوده که با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان به فروشی معادل ۵۷ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان دست پیدا کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *