14:09

شبکه تلویزیونی KBS ـ به عنوان بزرگترین و مهمترین شبکه تلویزیونی کره جنوبی ـ در راستای میراث ۳۰ ساله خود برای پخش برنامه‌های گفتگومحور شبانه در حوزه موسیقی، برنامه جدیدی به نام «فصول» را از ماه فوریه ادامه خواهد داد.
به گزارش ایسنا، موسیقی پاپ کره‌جنوبی که این روزها با عنوان کی پاپ هم شناخته می‌شود، توجه بسیاری از جوان‌ها در این کشور و همچنین برخی دیگر از کشورها را به خود جلب کرده است و بخشی از این توجه را مرهون سیاست‌گذاری‌های فرهنگی در این کشور در قبال صنعت هنرِ موسیقی، سریال‌سازی و… است.
حالا اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه در خبری اعلام کرده است که این برنامه موسیقایی جدید که سه دهه است از تلویزیون کره پخش می‌شود، با اجرای جی پارک ـ آهنگساز، خواننده و بازیگر ـ روزهای جمعه پخش خواهد شد.
شبکه تلویزیونی کی بی اس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این برنامه موسیقایی قرار است در چهار فصل مختلف پخش شود و اجرای هر سه ماه بر عهده یک نفر خواهد بود. بر این اساس، جی پارک ۳۵ ساله مجری فصل اول خواهد بود. همچنین با پیروی از سنت KBS که برنامه موسیقی اواخر شب را به نام هنرمند نامگذاری می‌کند، عنوان اولین بخش «فصل‌ها ـ درایو جی پارک» خواهد بود.»
KBS گفته است: «این هنرمند در ۱۵ سال فعالیت هنری‌اش، استعداد خود را به عنوان خواننده و تهیه‌کننده نشان داده است.» با این همه پارک جوان با پذیرفتن اجرای این برنامه‌ی گفت‌وگومحور خود را به چالش می‌کشد تا برای اولین بار یک برنامه موسیقی را به تنهایی اداره کند. او در این برنامه داستان‌های مختلفی از هنرمندان رشته‌های مختلف را به اشتراک خواهد گذاشت.
برنامه «فصول» در امتداد سیاست‌های شبکه دولتی کی بی اس با هدف حمایت و پرداختن به موسیقی در قالب برنامه‌های گفتگومحور شبانه پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *