15:04

بانی‌فیلم: بحث‌های دوگانه‌ای که این روزها میان مردم بر سر حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی قطر درگرفته، ابعادی متفاوت یافته است.
انتقاد از مسئولان ورزشی و اعضای تیم ملی فوتبال -مربیان و بازیکنان- در مراسمی باحضور ابراهیم رییسی، کلاف سردرگم «بودن یا نبودن» تیم ملی فوتبال در قطر وشرایط خاص حضورش در این رقابت‌ها را پیچیده‌تر کرد.
اعلام این خبر از سوی علی دایی که با وجود دعوت فیفا از او و خانواده‌اش برای حضور در قطر، ماندن در ایران و در کنار هم‌میهنانش اهمیت بیشتری دارد، تاکیدی بر وجود فاصله زیاد میان دیدگاه‌های اسطوره‌هایی مانند علی دایی با مسئولان و اعضای تیم‌ ملی فعلی بود؛ فاصله‌ای که متاثر از شرایط ناشی از اعتراضات مردمی است و به نظر می‌رسد هر روز بیشتر و بیشتر هم می‌شود.
امروز محسن چاووشی آهنگساز و خواننده کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به استفاده از آهنگش به نام «خلیج‌فارس» برای کاروان تیم ملی فوتبال انتقاد کرد.
چاووشی با بیان اینکه آهنگ «خلیج فارس» قدیمی‌ست نوشت:
«اینجانب هیچ‌گونه همکاری با کاروان تیم ملی در جام جهانی قطر ندارم و تاکید می‌کنم که هیچ رسانه، ارگان، نهاد و… حق استفاده از آثارم را ندارد.فوتبال و ملحقاتش تنها چیزی‌ست که این روزها ذره‌ای برایم اهمیت ندارد.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *