نبویان نماینده مجلس:

10:35

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سران اصلاحات مردم را تحریک کردند و آنان مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران هستند.
حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگوی مشروح با خبرنگار مهر با اشاره به ماهیت آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: این روزها شاهد آشوب‌هایی جزئی در مملکت هستیم که مانند کف روی آب است. لازم است ریشه این آشوب‌ها تبیین شود.

ماهیت آشوب‌ها ضد شیعی است
وی بیان کرد: زمانی که به ماهیت این آشوب‌ها نگاه می‌کنیم، نشان می‌دهد که اغتشاشگران با اصل شیعه، تدین و ائمه اطهار (ع) مخالف هستند. اغتشاشگران پرچم‌های عزای سیدالشهدا (ع) را به آتش کشیدند و این آشوب‌ها ماهیت ضدشیعی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، این آشوب‌ها ماهیت ضد اسلامی هم دارد، چرا که اغتشاشگران، قرآن و مساجد را هم آتش زدند. این اغتشاشگران داعیه‌دار مسائل ضدشیعی و ضد اسلام هستند. این افراد مدافع ایران هم نیستند، چرا که پرچم ایران را هم آتش زدند. آشوب‌طلبانی که به میدان آمدند، ضد شیعه، ضد اسلام و ضد ایران هستند.

آشوب‌گران مشکلات اقتصادی ندارند
نبویان ادامه داد: مردم ما مشکلات اقتصادی زیادی دارند اما می‌بینیم که در این اغتشاشات به هیچ وجه بحث‌های اقتصادی مطرح نشد. این مسئله نشان می‌دهد آشوب طلبان افرادی هستند که مشکلات اقتصادی ندارند، زندگی آنان تأمین است و اکثریت آنان و به ویژه سران این آشوب طلبان در رفاه کامل اقتصادی هستند. در این آشوب‌ها حرفی از مشکلات اقتصادی مطرح نمی‌شود.
وی افزود: آشوب طلبان به دنبال فحشاء و هوسرانی هستند و دوست دارد هر غلطی می‌خواهند، انجام دهند و فساد، هوسرانی و فحشاء کنند. برخی از آنان می‌خواهند روش رضاخان را زنده کنند. رضاخان برای ترویج فحشاء، چادر را به زور از سر زنان ایرانی می‌کشید و آشوب طلبان فعلی هم این کار را انجام دادند و چادر را از سر زنان درآوردند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آشوب طلبان در برخی از شهرها با جمع‌های محدود هزار تا دو هزار نفری حضور یافتند. بسیاری از آنان نوجوانان و جوانان هستند که در اوج احساسات هستند. آشوب طلبان آدم کُشتند و بسیاری از نیروهای بسیجی ما را به شهادت رساندند، اموال عمومی را تخریب کردند، وحشی‌گری کردند و نیروهای امنیتی را زخمی کردند. باید مشخص شود که چه کسانی از این آشوب گران حمایت می‌کنند. حمایتگران خارجی آنان مشخص است. رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی به صورت جدی از این آشوب گران حمایت می‌کنند.

سران اصلاحات باید پاسخگو باشند
نبویان بیان کرد: سران اصلاحات مانند محمد خاتمی، عباس عبدی، شکوری راد، صادقی، حسن خمینی، حسن روحانی و کسانی که بیانیه دادند، توئیت زدند و مردم را تحریک کردند. آنان اجازه ندادند مشخص شود ماجرای مهسا امینی چه بوده است و چگونه فوت کرد و قبل از آنکه این موضوع مشخص شود، سران اصلاحات مردم را تحریک کردند. سران اصلاحات مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران و مدافع افرادی هستند که ضد اسلام، ضد شیعه و ضد ایران هستند، روش رضاخانی دارند و قتل و جنایت می‌کنند. سران اصلاحات باید به مردم ایران پاسخگو باشند.
وی افزود: ممکن است فردی بگوید سران اصلاحات نمی‌دانستند که این ماجرا به اینجا کشیده می‌شود که اگر واقعاً این گونه است و آنان نمی‌دانستند عواقب اظهاراتشان این گونه می‌شود، الان باید به صورت دسته جمعی بیانیه دهند و بگویند اشتباه کرده‌اند و باید از اغتشاشگران اعلام برائت کنند. اغتشاشگران جز قتل، جنایت و حمله به دین و منافع ملی کار دیگری انجام نمی‌دهند.

سلبریتی‌ها افرادی بی ارزش هستند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از سلبریتی‌ها که افرادی بی مقدار هستند و فقط اسم درکرده‌اند، این روزها مباحث نادرستی را مطرح می‌کنند. مهم نیست که این سلبریتی‌ها چقدر طرفدار و یا فالوور دارند. برخی از سلبریتی‌ها افرادی بی مقدار و بی ارزش هستند. آنان باید پاسخ دهند که به چه حقی قبل از آنکه ماجرای مهسا امینی مشخص شود، یکسری اقدامات انجام دادند و حرف‌های نامربوطی زدند؟
نبویان اظهار داشت: سران اصلاحات باید پاسخ دهند و قوه قضائیه باید با این افراد برخورد و آنان را محاکمه کند. تقاضای ما این است که رودربایستی‌ها و مصلحت اندیشی‌ها کنار برود. به چه حقی یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس می‌گوید که ما مردم را زنده می‌گیریم و مُرده تحویل می‌دهیم؟ این افراد باید محاکمه شوند. اگر مدرک دارند، باید رو کنند و اگر مدرک ندارند، باید پاسخ دهند که چرا مردم را تحریک کردند و روی این آتش، بنزین ریختند. مدافعان این داعشی‌ها که قتل و جنایت انجام دادند، سران اصلاحات و سلبریتی‌ها هستند که باید پاسخگو باشند.
وی با اشاره به اهداف ایجاد اغتشاش در کشور، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌های گوناگونی در منطقه و جهان دارد. نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه به گونه‌ای است که غربی‌ها نمی‌توانند آن را تحمل کنند و به همین دلیل به دنبال آن هستند که در کشور ما آشوب به پا شود. اصلاح طلبان داخلی هم سربازان و سرمایه‌های اصلی رژیم صهیونیستی در داخل کشورمان هستند. آنان با این کارهای خود به دنبال آن هستند که در مقابل پیروزی‌های ایران ضربه‌ای به ما بزنند اما راه به جایی نمی‌برند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال ۲۱ میلیون مسلمان در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کردند. اربعین مانور قدرت شیعه است. غربی‌ها و دشمنان اسلام به دنبال آن بودند که این موضوع را تحت الشعاع قرار دهند و به همین دلیل این آشوب طلبی‌ها را ایجاد کردند. از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که در سازمان ملل متحد، آمریکا را محاکمه کرد و دشمنان به دنبال آن بودند که سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک را هم تحت الشعاع قرار دهند و نمی‌خواستند این موضوع جلوه پیدا کند.

اغتشاشگران ربطی به ملت ایران ندارند
نبویان افزود: الان بحث توافق هسته‌ای مطرح است و آنان می‌خواهند فشارهایی به ایران وارد کنند. آنها کف‌های روی آب هستند که ملت ما پاسخ محکمی به آنان دادند. آشوب گران که علم سیدالشهدا (ع) را به آتش می‌کشند، بدانند ملت ایران در برابر آنان می‌ایستند. مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
وی گفت: از ملت ایران بابت حضور خود در راهپیمایی و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران تقدیر و تشکر می‌کنیم. باید از نیروی انتظامی بابت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر کنیم. زمانی که بحث کوی دانشگاه و فتنه ۷۸ مطرح شد، به این بهانه سران اصلاحات آمدند و با فشار گفتند که نیروی انتظامی حق دفاع از خودش را ندارد. به همین دلیل در حال حاضر تیر به سمت کارکنان نیروی انتظامی شلیک می‌شود، اما نیروی انتظامی نباید حق شلیک داشته باشد.

سران اصلاحات نیروی انتظامی را خلع سلاح کردند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی متذکر شد: سران اصلاحات نیروی انتظامی را خلع سلاح کردند و به نظر بنده نیروی انتظامی طبق قانون باید بتواند از خودش دفاع کند. اگر نیروی انتظامی اقتدار نداشته باشد، ناموس و زندگی مردم چه می‌شود؟ زمانی که یک دزد به مردم حمله می‌کند، نیروی انتظامی باید بتواند در مقابل آنان بایستد و از خودش دفاع کند. زمانی که فردی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است، نیروی انتظامی باید بتواند به وی پاسخ دهد نه آنکه فقط تماشاگر صحنه باشد.
نبویان اظهار داشت: در دنیا نیروی انتظامی زمانی می‌تواند امنیت ایجاد کند که اقتدار داشته باشد و کسانی که به دنبال آن هستند که دست نیروی انتظامی را خالی کنند، به دنبال ناامنی در جامعه هستند و مدافع دزدی، ناامنی، قتل و جنایت در جامعه هستند. نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و باید بتواند از خودش با هر وسیله‌ای دفاع کند.
وی تأکید کرد: اگر نیروی انتظامی اسلحه دارد باید با اسلحه بتواند از خودش دفاع کند. باید نیروی انتظامی امنیت مردم را با هر وسیله‌ای حفظ کند و ابایی هم نداشته باشد. امنیت در جامعه وجود دارد و مردم ایران به دنبال آن هستند که امنیت در جامعه بیشتر شود و امنیتی که داریم به برکت تلاش‌های غیورمردان نیروی انتظامی است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به دنبال امنیت هستند و ما دستان زحمت‌کشان نیروی انتظامی را می‌بوسیم. امنیت در کشورمان وجود دارد و ان‌شاءالله بیشتر هم خواهد شد و اگر لازم باشد، ما در مجلس به لحاظ قانونی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. مجدداً تأکید می‌کنم نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و قاتل، جانی و سارق و هر فردی که بخواهد در جامعه ناامنی ایجاد کند، باید از نیروی انتظامی بترسد.
نبویان تاکید کرد: سران اصلاحات مدافع آشوب گران و قاتلان هستند اما باید بدانند که این فتنه آنان هم راه به جایی نخواهد برد. آشوب گران فقط هزار تا دو هزار نفر از افرادی هستند که آدم می‌کُشند، اماکن عمومی را تخریب می‌کنند، افراد بی سر و پا هستند و اکثر کسانی که در این اغتشاشات حضور داشتند، جزو اراذل و اوباش هستند. ملت ایران در اوج اقتدار هستند و باید تلاش کرد که مشکلات اقتصادی آنان را مرتفع کرد.
وی گفت: اغتشاشگران، آدم‌هایی هوس باز و به دنبال فحشاء و هوس رانی در جامعه هستند که جلوی آنان گرفته خواهد شد. ان شاءالله این کف‌های روی آب و این نجاسات که گاهی اوقات دامن ملت ایران را می‌گیرد، به دور ریخته خواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *