با توکل بر خدا به سینما برمی‌گردم

16:53

بازیگر فیلم «مریم مقدس»، گفت: در شرایطی که با بیماری شدید قلبی مواجه بودم «چفیه» مقام معظم رهبری همراه با دعای معظم‌له را دریافت کردم که به من جانی دوباره بخشید. نسبت به این هدیه فرزند حضرت فاطمه زهرا(س) احساس وصف ناپذیری دارم، با توکل به خدا به سینما برمی‌گردم.

به گزارش ایرنا، همزمان با بستری شدن محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به علت عارضه شدید قلبی در بیمارستانی در تهران، چفیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توسط رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در عیادتی سرزده، به وی اهدا شد.

بنابر آنچه پیش‌تر رسانه ای شد،محمدمهدی دادمان ضمن اهدای این چفیه، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از احوال آقای کاسبی جویا شدند و ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند، چفیه خود را از شانه هایشان بر می‌دارند و به نشان یادبود به همراه پیغامی می‌فرستند که؛ به آقای کاسبی بگویید برایشان دعا می‌کنم.

اشک محمد کاسبی بر چفیه اهدایی رهبری/ با توکل بر خدا به سینما برمی‌گردم

کاسبی پس از دریافت هدیه رهبر معظم انقلاب (چفیه) و دعای معظم له برای سلامتی وی چنین گفت: آقامون آقاست. من هیچ وقت دلم نخواست عشق و علاقه‌ام نسبت به این سید بزرگوار حالت بهره برداری تبلیغاتی بگیرد اما خانواده من، همسر و فرزندانم می‌دانند.

وی افزود: تنها کسی که در روی کره زمین لیاقت جانشینی امام خمینی‌(ره) را داشتند امام خامنه‌ای بودند. همیشه‌ عشق او در قلبم است و کسانی که با من ارتباط دارند می‌دانند من چقدر به ایشان علاقه مندم. ایشان سید بزرگواری هستند.

بازیگر مجموعه خوش رکاب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره احساس خودش برای دریافت چفیه اهدایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: چفیه اهدایی حضرت آقا برایم بس عزیز و ارزشمند است که در بدترین شرایط زندگی در وجودم امیدی تازه دمید.

محمد کاسبی احساس خود نسبت به این چفیه اهدایی را وصف ناپذیر خواند و اظهارداشت: احساسم خصوصی‌ست اگر درباره آن حرفی به زبان جاری کنم همه اجر و مزدش از بین می‌رود ترجیح می‌دهم این احساس را نهفته و میان من و خدای خودم نگه دارم.

کارگردان فیلم سینمایی شنا در زمستان تصریح کرد: چفیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقداری نخ در تارو پود نیست بلکه این هدیه تبرک از دست حضرت آقاست، سفره‌ای از محبت تلفی می‌شود که برایم عزیز است.

اشک محمد کاسبی بر چفیه اهدایی رهبری/ آقامون آقاست

کاسبی گفت: خداوند را شاکرم تا به امروز از هرآنچه از او خواسته‌ام برآورده شده و بهبودی حالم را نیز بی‌تردید مدیون لطف و عنایت باری تعالی هستم و همواره تا جان در بدن دارم خود را بنده مخلص و دعاگویش می‌دانم.

این هنرمند همچنین در مورد عیادت وزیر فرهنگ و اراشد اسلامی از وی با حضور در منزلش گفت: من قدردان وزیر فرهیخته و مردمی دولت سیزدهم هستم که با حضور خود مایه دلگرمی و انگیزه مضاعف برای هنرمندان می شود.

کاسبی ادامه داد: به دکتر اسماعیلی گفتم: آمدید عیادت بیمار؛ خداوند حتما حتما بر طبق وعده‌هایش برای شما بابت هر قدم که برداشتید اجر و مزدی نوشته است.

اشک محمد کاسبی بر چفیه اهدایی رهبری/ آقامون آقاست

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته همزمان با نهمین روز عید نوروز ۱۴۰۱ در ادامه طرح تکریم و دیدار نوروزی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با حضور در منزل محمد کاسبی ضمن عیادت با آرزوی شفای عاجل برای بازیگر فیلم سینمایی همسفر، سلامتی و طول عمر با عزت را از خداوند برای وی مسئلت کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کرد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ادامه روند درمانی محمد کاسبی گفت: بر اساس وظایف ذاتی همواره خود را خدمتگزار، حامی و همراه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می دانیم.

سیدمجید پور احمدی یادآور شد: زمانی که آقای دکتر اسماعیلی مطلع شد که آقای کاسبی از بیمارستان مرخص شده، در تماس تلفنی از بنده خواست در اولین فرصت برای احوالپرسی خدمت استاد برسیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *