11:00

“اشباح” هنریک ایبسن در اولین تجربه کارگردانی پرستش پورمیرزا، در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
به گزارش رسیده، “اشباح” نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه مهدی فروغ و به کارگردانی پرستش پورمیرزا، از روز یکشنبه، ۱۴ شهریور ماه تا روز جمعه ۱۹ شهریور به مدت شش شب، ساعت ۲۰ در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
پرستش پورمیرزا، پیش از این در حوزه تئاتر و تصویر، بازیگر و دستیار کارگردان بوده است که از مهمترین فعالیت های او می توان به نقش‌آفرینی در نمایش‌های “کلاغ” سمانه زندی نژاد و “قهوه قجری” ملیکا رضی و همچنین فیلم سینمایی “ملی و راه‌های نرفته‌اش” تهمینه میلانی اشاره کرد.
وی در اولین تجربه کارگردانی به سراغ “اشباح” که یکی از آثار مشهور ادبیات نمایشی جهان است رفته. در این اجرا، محمد مرادی، حمزه مداح، زینب خطیبی و مهران یاری، او را در مقام بازیگر همراهی می‌کنند.
دیگر عوامل اثر، عبارتند از مشاور کارگردان: محمد شاکر، تهیه کننده: پرسش پورمیرزا، عکاسان: مرجان غیاثی، فرتاش قوام شیرازی، ملینا خسروی، سارا کاووسی، آتنا علیپور و فرزاد جمشیددانایی، عکاس پشت صحنه: ستایش پورمیرزا، فیلمبردار: اسماعیل آقاجانی، ساخت تیزر: داوود فروغی، طراح پوستر و بروشور: ایلین حیدری و مینا حسینی، مسئول اتاق فرمان: سارا مهدوی و ملیکا فروغی، ادیتور تبلیغاتی: گلنوش زینلی و مشاور رسانه: فرزاد جمشید دانایی.
بلیت فروشی در سایت فروش بلیط تیوال آغاز شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *