16:11

اسماعیل سلطانیان، هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدتی است به دلیل عمل جراحی خانه نشین شده، تنها خواسته اش از مسوولان و متولیان امر وزارت ارشاد و صداوسیما توجه بیشتر به هنرمندان پیشکسوت است.
خبرنگار ایسنا در تماسی تلفنی جویای حال این بازیگر شد. او که به گفته خودش ۲۰ روز پیش یک عمل جراحی انجام داده است، درباره حال عمومی این روزهایش گفت: خدا را شکر بهترم، ۲۰ روز پیش در بیمارستان آبان یک جراحی داشتم و مدتی بستری بودم، الان هم به خاطر داروهایی که مصرف می کنم کمی معده و گوارشم دچار مشکل شده و اذیت می‌شوم اما خدا را شکر در کل حالم بهتر است. در حال حاضر مدتی است در منزل پسرم دوران نقاهت را می گذرانم و استراحت می کنم تا ان‌شاءالله هرچه زودتر کامل خوب شوم و بتوانم دوباره کار کنم.
این بازیگر قدیمی که در سریال هایی چون “یوسف پیامبر”، ” مرد هزار چهره”، “پایتخت۲”، “معراجی ها”، “ستایش”، “وضعیت سفید” و ” رستگاران” ایفای نقش داشته، درباره اینکه فکر می کند چقدر متولیان امر وزارت ارشاد و سازمان صداوسیما باید پیگیر حال هنرمندان پیشکسوت باشند و آیا در این مدت کسی جویای احوالش بوده‌؟ خاطرنشان کرد: باید باشند اما متاسفانه خیلی باشدها هست که به نمی باشد تبدیل شده است. انتظاری از کسی ندارم، دوستان خیلی به من لطف داشتند، مردم کوچه بازار هم همینطور ولی هیچ کس از مسئولان تماسی با من نگرفت و جویای حال من نشد. کسانی هم که جویای حالم می شوند از لطف و بزرگواری شان است، وگرنه انتظاری نیست.
سلطانیان که به سختی صحبت می کرد، در پاسخ به اینکه به عنوان هنرمند پیشکسوت آیا پیام خاصی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما دارد؟ تصریح کرد: پیام خاصی ندارم، آنها باید به ما پیام بدهند که چه کار کنیم و چه کار نکنیم. من ۵۵ سال با تحصیلات دانشگاهی در همه رشته ها کار کردم و کارهایم طی این سال‌ها مشخص است. من در تمام این مدت در کارم کم و کسری نگذاشتم. حداقل انتظار می رود، به هنرمندان پیشکسوت توجه بیشتری شود، مگر چند نفر از هنرمندان پیشکسوت ما مانده اند؟ ما خیلی‌ها را از دست داده ایم، من از خودم تعریف نمی کنم اما در این پنجاه و اندی سالی که کار کردم، کوچکترین نمره منفی نگرفتم و همیشه سعی کردم مقبول باشم.
این هنرمند پیشکسوت همچنین اظهار کرد: من از بچگی اینگونه بزرگ شدم و یاد گرفتم دستم را مقابل کسی دراز نکنم که نکند آن طرف، ناجنس از آب دربیاید. دوستان زیادی به من لطف دارند و من همین جا تشکر می کنم از همه آنهایی که جویای احوالم بودند و همین طور شما که به یاد من بودید. خیلی دوست دارم کار کنم و دوباره بازی کنم. امیدوارم زودتر حالم خوب شود تا دوباره به کارم برگردم.
سلطانیان در پایان گفت: آخرین کاری که داشتم سریال “قورباغه” برای شبکه نمایش خانگی بود که آقای هومن سیدی به من لطف و محبت داشت. خواهشم این است که فیلمسازان هم به هنرمندان پیشکسوت توجه بیشتری کنند و آنها را فراموش نکنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *