14:55

جولین مور «اتاق رخت شورخانه‌اش» را به استودیو ضبط صدا تبدیل کرد تا بتواند برای انیمیشن «روح رام‌نشده/ Spirit Untamed» محصول دریم ورکس دیالوگ‌های خود را ضبط کند.
به گزارش میزان، فیلم جدید دریم ورکس با عنوان «روح رام‌نشده» داستان دوستی یک اسب نر وحشی با دختری جوان است. این فیلم در دوران همه‌گیری و از راه دور ساخته شده و جولین مور اتاق رخشورخانه خود را تبدیل به استودیوی ضبط صدا کرده است.
جولین مور در همین رابطه گفته است: تلاش برای دیالوگ‌گویی در شرایطی جدید و عجیب و در خانه برای من چالش برانگیز بوده است. این تجربه‌ای است که در ذهنم برای همیشه خواهد ماند. ما یک خانه کوچک در لانگ آیلند داریم و تنها جایی که میشد در آن کار کرد اتاق رخشورخانه (لاندری روم) بود. همسرم در اتاق خودش کارش را انجام می‌داد و دخترم هم در اتاقی دیگر مشغول انجام تکالیف خودش بود و من هم اتاق مخصوص لباس چرک را برای ضبط صدا انتخاب کردم.
انیمیشن ۸۸ دقیقه‌ای «روح رام نشده» تقریبا دو دهه بعد از انیمه «روح/ spirit» و در ادامه داستان آن ساخته شده است. انیمیشن «روح» اولین بار در سال ۲۰۰۲ و در جشنواره کن به نمایش در آمد و مورد استقبال اغلب مخاطبین و منتقدان قرار گرفت و از آن به عنوان یک نمونه انیمه کلاسیک جدید نام بره می‌شود. این فیلم در آن سال به رقم فروش ۲۲ میلیون دلار دست پیدا کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *