حمایت امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه از فیلم هادی حجازی فر

11:14

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» پس از موفقیت در نمایش عمومی با استقبال در اکران‌های مردمی نیز روبرو شد و توانست با حضور در مساجد و مناطق فاقد سینما به رقم ۱۰۲ میلیون تومان برسد.
به گزارش ایرنا، فروش فیلم سینمایی موقعیت مهدی پس از یک هفته از آغاز اکران‌های مردمی عمار، به رقم ۱۰۲ میلیون تومان رسید. از آغاز ثبت نام اکران فیلم موقعیت مهدی بیش از ۹۳۰ درخواست برای اکران این فیلم در سامانه اکران مردمی ثبت شده که تا به این لحظه ۸۹ سانس اکران انجام شده و ۶۳۹۳ به تماشای این اثر نشستند.
از حاشیه‌های جالب توجه اکران های مردمی فیلم موقعیت مهدی می‌توان به فروش بیش از ۳ میلیون تومانی آن در شهرستان رضوانشهر گیلان اشاره کرد، رضوانشهر از شهرهای فاقد سینمای ایران است که توانست در نخستین تجربه اکران یک فیلم در شهر خود به فروش ۳ میلیون ۳۰۰ هزارتومانی دست پیدا کند.
از دیگر نکات حائز اهمیت در ارتباط با این فیلم حمایت حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه بود؛ امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با حمایت از این فیلم و دعوت مردم به تماشای آن گفت: از هنر و سینمای انقلاب، ما مردم باید حمایت کنیم و این نیاز امروز جامعه ماست، اثری که در تراز انقلاب است مثل اثر فاخر موقعیت مهدی باید حمایت شود.
فیلم سینمایی موقعیت مهدی، به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، شش پرده از زندگی سردار شهید مهدی باکری را از زمان عقد تا شهادت برادرش حمید به تصویر می‌کشد.
علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل امکانات و ثبت درخواست خود در سامانه اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir، اقدام به اکران این فیلم در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، فرهنگسراها، مناطق فاقد سینما و … کنند.
موقعیت مهدی تا امروز سه شنبه (۲۴ اسفندماه) بر اساس آمار سمفا در ۲۳۴ سالنی که به نمایش درآمد توانسته است که به فروشی نزدیک ۹۰۰ میلیونی دست پیدا کند و در مقایسه با ارقام فروش سایر فیلم‌های بسته نوروزی رکوردی دست نیافتنی را کسب کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *