19:30

فیلم سینمایی «پسرکشی» آخرین ساخته محمدهادی کریمی ۲۰، ۲۱ و ۲۸ مارس (۲۹ اسفند، اول و هشتم فروردین) در سینما تک ونکور کانادا اکران شده و با توجه مخاطبان روبرو شد.
به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی”پسرکشی” فیلمی در ۹۳ دقیقه و معماگونه با مضمون اجتماعی است که در دو دهه ی ۴٠ و ٧٠ می‌گذرد و پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای که به دلیل یک باور غلط دچار بحران هستند را طی چند دهه به نمایش درمی‌آورد که «پسرکشی» پرده از راز زندگی زنی برمی‌دارد که به‌خاطر باور غلط ارجحیت فرزند پسر، اقدامات نادرستی انجام می‌دهد که منتج به جنایتی هولناک علیه نوزادی می‌شود و خانواده‌اش متلاشی می‌شود و تمام عمر با ترس، در انتظار تاوان آن است.
این فیلم به تهیه کنندگی صادق یاری اولین بار در بخش مسابقه جشنواره سی و هشتم فجر رونمایی شد و در برنامه ی اکران نوروز ۹۹ بود که به دلیل تعطیلی سینماها به شکل آنلاین به نمایش در آمد و مورد پسند درصد بالایی از مخاطبان قرار گرفت.
پسرکشی درام خانوادگی اجتماعی و در عین حال معمایی به نویسندگی وکارگردانی محمد هادی کریمی است که نویسنده آثار اجتماعی پرفروش سینمای ایران چون دختران انتظار، مارال، شمعی درباد، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، سیب سرخ حوا و … خالق آثاری چون برف روی شیروانی داغ و کمدی انسانی است.
کریمی در ششمین تجربه کارگردانی و بیست و سومین فیلمنامه خود ، این اثر متفاوت که درامی پرتعلیق و کشش است داستانی پر از راز و رمز در دو دهه 40 و 70 را از تمام اوج و فرودهای زندگی خانواده ای حکایت می کند که به خاطر یک باور غلط در دام های متعددی می افتند. فیلم پسرکشی به کارگردانی محمدهادی کریمی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد.
پسرکشی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ در بخش غیررقابتی هجدهمین دوره جشنواره تک آمریکا – شهر اورگان به نمایش گذاشته شد.
این اکران‌ها به همت کمپانی پاسفیک یونایتد پروداکشنز به مدیریت امیرهوشنگ هاشمی انجام می‌شود.
محمدهادی کریمی، تهیه‌کننده صادق یاری،نویسنده محمدهادی کریمی بازیگران: ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، لیلا زارع، لیلا اوتادی،نسیم ادبی،فرخ نعمتی،گلوریا هاردی،صحرا اسدالهی،زینب قادری،شهناز نصرتی، سهیل قاصدی بازیگران فیلم سینمایی پسر کشی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *