هَووهایی که می درخشند!

11:28

جدیدترین نمایش پردیس تئاترشهرزاد، آخرین اثر گلاب آدینه از روز یکشنبه پانزدهم آبان در سالن شماره ۲ شهرزاد اجرای خود را آغاز کرد و نمایش”دوستان کمدی” نیز به هفته پایانی اجرا رسید.
به گزارش رسیده، اجرای عمومی نمایش«پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان دوهزار مخاطب شده است.
به گزارش روابط عمومی، تئاتر “پرده خانه” با داستان پردازی شورانگیز “بهرام بیضایی”، در روزهای نخست اجرا توانسته نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخورد های بسیار مثبتی از اجرا توسط تماشاگران در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.
این نمایش در هفته نخست اجرا با استقبال بی نظیر تماشاگران مواجه شد و بیش از دو هزار نفر درروزهای نخست تماشاگر این نمایش شدند.
“پرده خانه” که مدت زمان آن 150 دقیقه است با آنتراکتی 15 دقیقه ای همراه است و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت21 و در روزهای پایانی هفته ساعت16 در سالن شماره2 میزبان مخاطبان خواهد بود.
این نمایش ماحاصل 8 ماه تمرین مداوم گروهی 100 نفره است و اثری درخشان در عرصه‌ی ادبیات نمایشی ایران است که با پرداختن به مساله‌ی آزادی، تلاش زنان سرکوب شده و ستمدیده برای دستیابی به آن را به تصویر کشیده است.
نورا هاشمی، علیرضا ناصحی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از پنجاه نفر از بازیگران تئاتر، گلاب آدینه را در نمایش «پرده خانه» همراهی می‌کنند.
گلاب آدینه قبل‌تر نمایش‌نامه‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» از نوشته‌های بهرام بیضایی را به صحنه برده و این نمایش، سومین کارگردانی او از آثار بیضایی به شمار می‌آید.
پیش‌ فروش روزهای جدید ا ین نمایش امروز ۵ شنبه ازساعت ۱۴ درسایت تیوال آغاز خواهد شد و علاقمندان علاوه بر خرید بلیت های این نمایش در سایت تیوال می توانند به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *