21:12

بازسازی کره‌ای سریال معروف «خانه کاغذی»، تنها سه روز پس از عرضه، به صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های غیرانگلیسی‌زبان سامانه نمایش نتفلیکس راه یافت.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این سریال با عنوان «خانه کاغذی: کره – منطقه اقتصادی مشترک» که به تازگی از سوی نتفلیکس عرضه شده، در سه روز نخست ۳۳.۷ میلیون ساعت پخش شد و در کشورهای کره جنوبی، اندونزی، ویتنام، مالزی و تایلند نیز پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس نام گرفت.
این سریال به دیگر مجموعه‌های کره‌ای می‌پیوندد که در سطح جهانی برای نتفلیکس امتیاز خوبی کسب کردند، چنان که در نیمه اول سال ۲۰۲۲، سریال‌هایی «همه ما مرده‌ایم»، «عدالت نوجوانان» و «پیشنهاد تجاری» همگی با صدر فهرست سریال‌های پربیننده نتفلیکس راه یافتند. سال گذشته، سریال «بازی ماهی مرکب» به موفقیت بزرگی در جذب مخاطبان در سراسر جهان دست یافت و آثار کره‌ای به سطح جدیدی از مخاطبان جهانی رسید.
نسخه اصلی و موفق این سریال اسپانیایی با عنوان «خانه کاغذی» که در آمریکا با نام «سرقت پول» عرضه شد، روایتگر داستان گروهی متشکل از هشت سارق است که با هدایت از راه دور یک فرد مرموز به نام پروفسور به مرکز چاپ پول اسپانیا دستبرد می‌زنند. این سریال در ۵ فصل و ۴۱ قسمت از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ پخش شد.
نسخه کُره‌ای این سریال که با سبک بصری و جذاب کره‌ای ساخته شده، داستان هشت دزد را دنبال می‌کند که یک سرقت بزرگ را از یک ضرابخانه در منطقه تازه متحد شده بین کره شمالی و کره جنوبی انجام می‌دهند. این مجموعه به کارگردانی «کیم هونگ-سون» و نویسندگی «ریو یونگ-جه» از آثار اصلی نتفلیکس است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *